Olympique Lyon - Sc Heerenveen - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Olympique Lyon - Sc Heerenveen - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Olympique Lyon - Sc Heerenveen

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

12 September 2001 | Frankrijk, Lyon

dag voetballiefhebbers en andere liefhebbers,
Nou na een ritje door belgie kwamen we zo even later al aan in frankrijk waar we ook nog de nodige kilometers moesten afleggen om bij de stad lyon te komen waar we een hotel moesten zoeken ja dat viel niet mee want alles zat vol vanwege een of andere belangerijke conferentie.. nou na lang zoeken was ik met mijn nodige reiservaring op het idee gekomen om naar een auberge de jeunesse te gaan en hier konden we terecht voor iets van 15 euro per persoon... ja koopje dus. nou daarna de stad in met een taxi om wat te eten en daarna naar de wedstrijd te gaan.. ja we werden helemaal van de mat gespeeld en verstonden er geen zak van wat al die fransen zeiden zo hebben we met 3-1 verloren en zijn daarna de stad in gegaan om wat te drinke... maar lyon is een saaie dooie stad en er was weinig te beleven zo is er van een bruisend avondje stappen weinig gekomen en zijn we de volgende morgen weer vroeg afgetaaid naar nederland.. ja eerst een heel stuk door frankrijk heen om vervolgens naar luxenburg te gaan.. ja die hadden we nog niet gehad in mijn rijtje met landen.. lees verder in het verhaal in luxenburg... groeten van rasmoes