Aangekomen in singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Aangekomen in singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Aangekomen in singapore

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

17 November 1999 | Singapore, Singapore

beste vrienden,kennis & familie daar was ie al de eerste mail van mijn wereldreis om maar te beginnen bij het begin ben ik om een uur of 5:30 van m'n bedje gegaan en samen met m'n ouders en zus vertrokken naar schiphol daar moest ik om 9:35 ingecheckt wezen eerst nog even een of andere spuit gehaald daarna nog wat gedronken en toen weg wezen....paspoort controle en nog even wat shoppen een paar nederlandse tijdschriften voor m'n reisgenote olga toen naar het vliegtuig zo'n een met twee vleugels was het dit maal...ik zat op 28 H dat is de binnenste van de buitenkant er zitten 10 naast elkaar dus reken maar uit..nou ze zeggen wel eens als je de deur open laat staan van..''jij stookt zeker voor de KLM''' dan is dat denk ik de laatste tijd weinig gebeurd want ik vond het maar koud in dat plane...er werden wat films vertoont uhh..notting hill....wild wild west...en thea with mousolinni en ook nog eens shit..naam vergeten o ja; the tomas crown affaire nou tussendoor wat educatieve info en af en toe een hapje..er werd ook omgeroepen dat het plus zeven was in singapore (nee johannes dit is geen franse kaas zoals hij altijd zegt bij klaverjassen met boer zeven ) nou dus heb ik maar gelijk m'n horloge gelijk gezet..toen zijn we geland we kwamen gelukkig eerst met de wieltjes aan de grond..o'ja bijna vergeten ik heb helemaal niet geslapen maar ja da's logisch met een snelheid van 1018 km per uur..hihihi....nou eenmaal in singapore effe uitchecken er gingen niet veel eruit dus was het lekker rustig toen heb ik olga ontmoet een kleine blondine die best wel gezellig is..daar even mee gepraat en toen naar buiten daar kreeg ik meteen een knal voor m'n kop...nee niet van olga maar van het warme weer..toen moesten we eerst maar eens een slaapplaats vinden we stonden daar en zagen daar een bus staan met al het klm personeel erin..dus daar even gevraagd en toen mochten we met ze meerijden naar het centrem daar een stukie lopen m'n pa even uit bed gebeld en wat gepind en toen hebben we een hostell gevonden met een tweepersoonskamer voor 20 singapore dolaar dat is dus zeg maar 25 gulden voor twee personen 12,5 per nacht in het hartje van singapore..nou toen er op uit lopend was wel relaxed maar super hot....even door wat parkjes gelopen waar ze hagedissen zo los rondliepen en er gele en rode kraaien vlogen..we hadden toen besloten om samen naar chinatwon te gaan dus naa een lange wandeling waren we er dan eindelijk dat was wel appart levende kippen,ganzen en alles werd er geslacht ook veel vis werd er de pijp uit gebracht..nou toen moesten we ook maar eens wat eten dus ik naar zo'n mini chinnes restaurant en wat spul aanwijzen dat werd erop gegooid en hup een heel bord vol chinees voor fl 3,75 ja ik kreeg er wel stokjes bij maar dat ging me goed af..olga had haar eten ergens anders gehaald en er bestek bij gekregen ik wou de traditie handhaven dus stokjes tot ik een groot stuk wou snijden toen ging het mis ..kanl en daar brak m'n stokie de rijst tot aan het plafond die mensen allemaal kijken..nou ja wat the hack..dus een nieuw stokie en weer verder tot alles op was tot mijn verbazing luste ik alles dus dat was mazzel we hebben ook nog zo'n vrucht gekocht uhh hoe heet dat ook al weer ..hetzelfde als ze hier een overleg hebben met bijv. een zeilwedstrijd..uhh o'ja palaver nou die was niet echt geweldig daarna zijn we weer verder gereisd en een paar moskees binnen geweest een india'se en een weet ik niet meer'se....nou was wel leuk ik met een groot groen gewaad zonnebril en rugzak daar doorheen..er lag nog een lijk van een of andere mohammed en maar weer snel eruit..toen waren we wel heel erg moe we hebben maar besloten om naar ons hostell te gaan daar ben ik meteen gaan slapen ..maar ja ik hqad last van m'n voet door het tijdszveschil had ik nl. een jetbeen..dus dat was klote steeds wakker en toen uiteindelijk tot 10.00 geslapen de volgende ochtend het heeft de hel nacht geregend nu nog... nou en nu gaan we straks naar het strand..maar ja als het zo door regend komt het strnad wel bij ons...we zien ook wel...tot de volgende mail... groetjes en kusjes voor de vrouwlijke lezers van radmer ps pier jongen van harte gefeliciteerd met je verjaardag..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 311710

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: