tijd voor een reisje - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu tijd voor een reisje - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

tijd voor een reisje

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

29 September 2005 | Nederland, Langweer

hallo beste kijkbuiskinderen en andere aardbewoners, zo het is weer even tijd om een reisje te gaan maken.. en aangezien de technologie tegenwoordig nergens meer voor staat heb ik me maar eens een eigen website laten maken.. ja dit is meteen mijn eerste berichtje en zal hopelijk wel niet de laatste zijn.. momenteel ben ik nog in langweer op mijn thuisbasis... na mijn vorige reis naar azie ben ik weer lekker gaan werken in de drie zwaantjes in langweer waarna ik de wintermaanden in oostenrijk heb gewerkt om vervolgens de zomermaanden weer aan het werk te gaan in langweer bij de drie zwaantjes... nu dat ook voorbij is ga ik maar weer eens op pad.. ondertussen al wat voorbereidingen getroffen zoals paspoort etc. en m'n huisje verhuurt verder nog wat prikjes erbij en nu nog even bekijken waneer ik weg kan... en dan boeken en wegwezen... ja ik begin deze reis in venezuela waar ik voor een prikkie heen kan vliegen.. aangezien ik straks om een paar prikies moet kan ik deze meteen inruilen voor dat ticket.. uhhh... onderbreking.. zo werkt dat natuurlijk niet.. maar goed.. om een kort verhaal lang te maken.. is het dus nog ff wachten op de vertrekdata en dan wegwezen... zodra ik meer weet dan post ik hier wel weer een stukje text.. en voor de mensen die het graag willen lezen.. dat mag natuurlijk allemaal.. nou de groeten en tot een volgende briefje...

  • 02 Oktober 2005 - 21:50

    Anouk:

    Nog even stresskippen en dan wegwezen..misschien ga ik je zien ga je iig. in de gaten houden!! En onthoud: alles ´sin problemos´ KUSS Anouk

  • 09 Oktober 2005 - 17:07

    Jan Was:

    wie is anouk ??

  • 11 Oktober 2005 - 20:44

    Rasmoes:

    anouk, is vrouwtje uit ollanda dat momenteel door midden-amerika reist.
    en wie weet kom ik haar nog eregens tegen.
    gr. rasmoes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 311351

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: