Zweten in Zwitserland - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Zweten in Zwitserland - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Zweten in Zwitserland

12 Januari 2007 | Zwitserland, Bern

Dag beste west-colombiaanse suifsprinkhaan temmers en mensen met een ander beroep (of niet),
Zo al weer effe geleden dat kuipers deze site geroerd heeft met weer spannende verhalen voor bij het slapen gaan en andere activiteiten... maar goed zoals al eens eerder gezegd wil ik deze site een beetje compleet maken.. niet met completa koffiecreamer maar met al de verhaaltjes die ik in de verschillende landen heb meegegemaakt.. zo ben ik laatst met een groepje groepvormers naar frankrijk(aard) gegaan en om daar te komen zijn we via ZWITSERLAND gegaan... ja zo ben ik daar ook een keer geweest... een heel gedoe om dat land een beetje rap door te sjeesen want we moesten eerst een vinget kopen om van de wegen gebruik te mogen maken.. nou vooruit dan maar weer... we hadden het busje van mijn zus mee en zo gingen we als een soort B-team door zwitserland.. ( tweede serie van het welbekende A-team ) Nu met driver Jo hannes en co-pilot TITIA en als reserve co-pilots en deur open en dicht doeners: Lysbeth en zusje Hedwich postma en ook niet te vergeten Me, myself and I nou de doelstelling was een wintersport in frankrijk en zo zijn we door zwitserland richting frankrijk gescheurd.... nou ja richting... het had niet veel gescheeld of we waren zo met het busje de voorgevel van de paus zijn huis binnen gescheurd zover waren we uit de roete geraakt maar het viel allemaal mee en met 1 fout afslagje kwamen we aan de verkeerde kant van de Gothard tunnel uit... uhhh ja in Italie dus...
dat is weer een ander land dus sluit ik af om het verhaal verder te doen op de ITALY story site... tot zo..
groeten en andere hallo,tot ziens zeg texten van RASMOES