in het ziekenhuis - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu in het ziekenhuis - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

in het ziekenhuis

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

12 November 2001 | Nederland, Langweer

dag beste hopelijk-niet-in-het-ziekenhuis-liggenden,
Zo zoals jullie in het vorige verhaal hebben kunnen lezen was ik in spanje al niet al te fit en zodoende zo ziek als drie anderen die ziek waren in nederland geariveerd.. hier dezelfde dag meteen een dokter op bezoek en zo beland ik een week in het ziekenhuis.. ja ze dachten dat ik malaria had maar achteraf bleek het een of ander ondefineerbaar virus te zijn wat zich in de loop van tijd vanzelf weer heeft opgelost. maar goed een weekje in het ziekenhuis waar ik uiteindelijk ruzie met de zusters had omdat ik dagen van te voren op lijsten moest invullen wat ik zou eten.. tsja weet ik veel als ik dan honger heb ja of nee.... dus overal maar het maximum ingevuld en zo kwamen er steeds vrachten met eten waar ik soms niks van nam... ja ook besteld ik altijd het maximaal aantal ontbijtkoeken en bewaarde die zodat ik ze aan het bezoek kon geven.. zo af en toe kwam ruud eens langs met wat lekkers en vele anderen kwamen op bezoek zo ook een avondje johannes,martin en sies.. ja wij de hele avond klaverjassen en allerlei snacks bestellen etc. tsja daar werden de zusters niet al te vrolijk van en zodoende hadden we binnen de kortste keren ruzie.. gelukkig werdt ik na een week uit het ziekenhuis ontslagen.. ja lag daar alleen maar te wachten tot ik een koortsaanval kreeg en dat ze dan bloed konden aftappen en kijken welke bacterie dit veroorzaakte.. nou dit is niet echt gelukt.. en zodoende met een week weer thuis waarna weer gewoon aan het werk etc etc.. de volgende grensovergang lezen?
kijk even op alle berichten en zoekt u maar uit.. groeten van rasmoes