Valencia - Sc Heerenveen - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Valencia - Sc Heerenveen - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Valencia - Sc Heerenveen

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

07 November 2001 | Spanje, Benidorm

dag beste wc-papier verbruikers,
Zo zoals de kop al zegt.. een voetbalwedstrijd ja en wat voor eentje.. namelijk de topper valencia - heerenveen voor de championsleaugue en hier moesten wij natuurlijk bijzijn dus hupee johannes rinsma, fons ris, johannes brinksma, jan popke jager & ikzelf radmer kuipers nou met zijn allen in een vliegtuig wat weer een belevenis op zich was.. ja eerst natuurlijk even een paar tijdschriften op schiphol gekocht. nou toen met zijn 5-en het vliegtuig in .. aangezien brinksma genaamd brinkie niet een van de magersten is paste ie maar net in het stoeltje en daar gingen we de lucht in met iberia.. nou na een paar uurtjes vliegen kwamen we op barcelona airport om hier na een uurtje of wat klaverjassen en wat drinken vervolgens over te stappen naar een ander vliegtuig naar allicante .. ja hier grote problemen met de stewardess die zij dat we de tijdschriften aan de kant moesten leggen.. niet vanwege de dames zonder kleding erin maar voor de veiligheid dat als we zouden crashen dat dan niet iemand zou stuikelen over de boekjes.. nou goed maar gedaan en vervolgens kwamen we even later aan op allicante waar het een en ander geregeld was met twee huurauto's ford kia's nou hier in en hupee naar het appartement waar brinksma en jager 1 appartementje hadden op de 5e vedieping en rinsma,ris en kuipers 1 op de 10e verdieping.. na een paar dagen van feestvieren. begon kuipers zich een beetje ziek te voelen.. dit zou ook kunnen omdat ie op een avond in een of andere vage club gedrogeerd is en wakker werdt met al zijn geld kwijt.. tsja.. maar goed.. nou het werdt er niet beter op en uit later onderzoek bleek het een virus te zijn opgelopen tijdens wereldreisje 1 door afrika en azie... maar goed na wat gesjans hier en daar en een poging om bingo te spelen met oude vandagen, nog een ritje dwars door de bergen wat niet echt gezond was voor de auto's en waar brinksma bijna zijn hand is kwijtgeraakt.. jazeker mensen de auto wou de helling niet meer op en moest daarom geduwd worden.. brinksma zat achterin en ik voorin dus ik de auto uit om te duwen.. ja brinksma wou de auto ook uit maar dat had kuipers niet in de gaten dus smijt ie zo de deur dicht.. brinksma kom maar net op tijd zijn hand loslaten en viel vol onmacht zo op de achterbank .. ja kuipers duwen en zo konden we weer verder.. nou toen het verhaal van de mixed grill nog.. tsja een engels cafe waar de mixed grill zo vet was als een frituur.. tsjonge jonge.. niet te vreten.. nou dan hebben we nog de diverse sexshows die hier en daar waren zoals die van sticky vicky.. tsja wat die allemaal uit haar doos toverde.. scheermesjes, lampen,kuikens, biljardtafels.. uhh nu overdrijf ik een beetje.. maar goed.. na de nodige avondjes stappen was het de dag van het voetbal en moesten we met de twee autotjes naar valencia rijden zo'n 400 km verder... ja kuipers zo ziek als een hond van dat virus dat ie zelf niet in de gaten had.. ja dan weer koud dan weer warm zo hield het niet op.. nou na een lange rit eindelijk in valencia om hier op een afgesproken plaats te arriveren waarna we met een bus naar het stadion konden.. en druk daar... ja ik donderde nog bijna de gracht in omdat ik even de tribunes wou overkijken en zo met de rug tegen een hekje leunde van de gracht.. ja was dit net een deurtje ... die zwaaide open en zo kon ik op het nippertje aan een val van ? meter ontsnappen.. nou na een spannende wedstrijd met een paar rode kaarten en 1-1 als uitslag zijn we weer naar benidorm gereden om daar nog wat te drinken.. ondertussen was kuipers zo ziek dat ie dacht dat ie dood ging.. nou als een speer naar huis en daar lag ik alleen.. ja ik een dokter bellen en die meete 40 graden koorts!!!!!! tsja daar had je het gedonder al.. nou aangezien ik de volgende dag naar huis zou was me geadviseerd om te blijven slapen en geen drank meer te nemen dus dat maar gedaan en zo de volgende dag weer naar amsterdam gevlogen.. tsja dat was avontuur spanje ook weer... vervolg verhalen??? kijk op alle berichten en zoekt u maar uit...
groeten van rasmoes