met heerenveen de boot in - Reisverslag uit Helsingborg, Zweden van radmer kuipers - WaarBenJij.nu met heerenveen de boot in - Reisverslag uit Helsingborg, Zweden van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

met heerenveen de boot in

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

05 Oktober 2007 | Zweden, Helsingborg

Dag beste directeur van durex en alle andere mensen,
Zoals in het verslagje hiervoor in denemarken nu een verslagje over ZWEDEN..
ja naar jarenlang te hebben gezocht naar het zweedse vrouwen volleybalteam heb ik de hoop maar opgegeven en ben ik overgestapt naar voetbal... zo dit reisje naar zweden om met sc heerenveen twee keer de boot in te gaan.. de eerste boot die we ingingen is het resultaat van 5-1 !!!! tsja de tweede was een ferry naar denemarken.. nou goed al met al weer een leuk avontuur met nog wat spectakel ook in het ELITE Marine Hotel waar we zaten te borrelen en opeens 30 hooligans binnen kwamen stormen.. aangezien ik al aardig sapjes had gehad kwam ik erachter dat er een groep hooligans binnen waren komen stormen toen ze ook al weer weg waren..

na te zijn aangekomen in gewicht en in zweden hebben we eerst effe wat geslapen in het hotel met het traktor raadsel.. ja tracktor raadsel??? nou er is een binnenplaats van het hotel met allemaal traktorsporen.. mijn vraag: HOE KOMT DIE TRAKTOR DAAR?????
a. ze hebben hem over het dak getakeld
b. ze hebben hem in onderdelen daar gebracht en in elkaar gezet.
c. ze hebben later het stuk van het hotel eraangebouwd, zodat op het moment dat de traktor daar was hij er nog gewoon kon komen.
d. iets anders

nou goed aangezien mijn zweeds niet al te best is ging het meteen bij het aanzetten van de TV al mis.. na wat verkeerde knopjes in te hebben gedrukt hadden we opeens een paar natuurfilms op het scherm en ook een dikke rekening erbij.. tsja helemaal niet de bedoeling geweest maar toe maar weer..

na wat te hebben geslapen per taxi de stad in om daar hier en daar wat te drinken en wat te eten en vervolgens naar de wedstrijd van heerenveen..
daar wil ik het niet te lang over hebben
5-1 aan de reet... snel weer weg en zo in het hotel van de spelers beland om daar nog het nodige te drinken en daar kwamen dus ook die hooligans binnestormen.

verder nog ergens een shoarma genuttigd en daarna om een uurtje of 02:37 naar het hotel daar effe pitte en de volgende morgen naar het ontbijd afgetaaid.

Nou tot het volgende verslagje maar weer
uit wie weet waar op deze aardbol..
groetjes en tot ziens