essen im klooster - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu essen im klooster - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

essen im klooster

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

28 November 2004 | Duitsland, Berlijn

dag beste multimiljonairs en mensen met minder geld,
ja was ik weer.. tsja als je ostenreich ingaat kom je oostenreich ook weer uit en zodoende ben ik weer met een suits verhaaltje.. ja zo zijn we al vroeg in de morgen weer uit oostenrijk vertrokken. en met een rotgang.. na eerst even ijs te hebben gekrapt.. op naar nederland.. ja ergens halverwege nog in een of ander klooster wat vreemde bagger gegeten.. daar hongen allemaal neergeschoten beesten aan de wand.. nou t'was weer heerlijk daar en daarna snel verder.. ja we zouden bij evelina een exje van mij gaan kijken maar dat hebben we geskipt.. toen naar koln waar claudi was.. bij haar hebben we effe langsgeweest en zo ook de kolner kerstmarkt bezocht... ja dat is iets wat je niet missen mag,.... nou ja... wat niet mag... maar goed nog een jagatee en daarna snel terug naar nederland.... daar aangekomen met een baantje rijker konden we ons gaan opmaken voor de volgende tochten weer naar oostenrijk... hierover later meer... groeten van rasmoes ( & hedwich )