Er is een kinneke geboren op aard - Reisverslag uit Dendermonde, België van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Er is een kinneke geboren op aard - Reisverslag uit Dendermonde, België van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Er is een kinneke geboren op aard

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

17 Januari 1977 | België, Dendermonde

dag beste sporthalbeheerders en niet sporthalbeheerders,
Zo zoals julle mischien al ergens gelezen hebben wil ik mijn site zo compleet mogelijk maken met alle grensovergangen etc. erop.
ja dan kun je maar op 1 manier beginnen en dat is bij je geboorteland.. nou dat was in mijn geval belgie hier ben ik op 17 januarie 1977 geboren. mijn vader en moeder en zus die woonden hier al een paar jaartjes vanwege mijn vaders werk bij douwe egberts zodoende is er ergens in de vrije tijd van mijn ouders iets gebeurd waar ik het gevolg van was 9 maanden later. tsja daar was ie dan weet niet precies hoe lang en hoeveel gram maar de naam was en is: RADMER CATHARINUS PAUL KUIPERS ja natuurlijk weet ik er niet zo heel veel meer van en ook niet van de bezoekjes die ik tot mijn 3e jaar aan nederland heb gebracht dus laten we die maar skippen dan.. ja we woonden in dendermonde een dorpje tussen antwerpen, brussel en gent in. hier tot mijn 3e jaar gewoond zover ik weet. nou vanaf toen lezen jullie wel in de volgende weet ik niet hoeveel verhalen en zo bouwen we de boel langzaam op tot ergens in heden en ver daarna..
zou zeggen veel leesplezier.
Groeten van radmer kuipers