solliciteren naar ellende - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van radmer kuipers - WaarBenJij.nu solliciteren naar ellende - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

solliciteren naar ellende

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

27 November 2004 | Oostenrijk, Ellmau

dag beste t-shirt bezitters,
uit belang van het completializeren van mijn reispage hier een kort verslag van het solliciteren in oostenrijk.... nou na een lange reis en veel zoeken eindelijk aangekomen in ellmau waar we hebben gesoliciteerd naar een baantje in pub 66 ja niet direct met succses maar goed.. hier kon hedwich wel achter de bar.. maar gekke henkie ik dus moest een beetje boven op de berg wat sneeuw aanschuiven en vervolgens een beetje staan te braawurst bakken.. ja als ik nog meer zin had om te werken dan mocht ik zo nu en dan ook glazen gaa halen in de pub waar hedwich dan aan het werk was.. we zoude bij twee oudjes in huis komen te wonen... nou dat werdt dus niks.. dus weer verder rijden en zo op naar sollicitatiegesprek nummer 2 ja hier was het nogal effe zoeken maar toch gevonden.. nou daar was het een vreemd zootje want ze waren nog aan het verbouwen daar.. ja uiteindelijk is dat wel de job geworden die we zijn gaan doen en daarver in het volgende verslag en het daaropvolgende verslag meer. nou na het solliciteren effe een hotel gezocht in een plaatsje waar we dachten dat we nooit weer zouden komen.. ja TAXENBACH.. nou vergeet die naam nooit meer.... we zijn er uiteindelijk 548 keer dorheen gereden.. maar goed een goeie deal gemaakt en zo een ontbijtje met logies afgedwongen en that's it. tot de next story...