mirelle,lysbeth,hedwich und rasmoes nach austria - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu mirelle,lysbeth,hedwich und rasmoes nach austria - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

mirelle,lysbeth,hedwich und rasmoes nach austria

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

15 December 2004 | Duitsland, Berlijn

dag beste wel-es-een-stekker-in-het-stopkontakt-gedaan-hebbenden,
zo na een sollicitatiegesprek met goeie gevolgen moest er natuurlijk weer een ritje naar oostenrijk gedaan worden en zodoende hebben jan en mirelle vervoer beschikbaar gesteld met twee stuwardessen erbij ja en een bmw. nou met zijn vieren in de auto en een boel rommel erbij alsof het leek dat we nooit meer terug zouden komen... ja het was er nu eenmaal koud in oostenrijk en zodoende moesten er wat kleding met meer stof eraan dan de gemiddelde G-string mee. nou me myself and i ben achter het stuur gekropen.. ja dit was de beste plek.. de rest zat een beetje ingepakt tussen alle bagage. nou rijden met die bak en zo nu en dan even stoppen ja je weet hoe dat gaat met de gemiddelde huis-tuin-en keuken vrouw die moeten zo nu en dan even roken,plassen etc. nou de auto had af en toe ook dorst en ikzelf moest af en toe ook even dit of dat dus na een stuk of tien pitstopjes kwamen we aardig in de buurt van de oostenrijkse grens.. ja en mistig dat het hier was je zag er geen zuid-afrikaanse cobraslang voor ogen. maar goed al met al kwamen we zo tegen een uur of 21:00-22:00 aan in bad hofgastein hier snel de disco in en kennismaken en daarna op zoek naar een restaurantje nou een mooie ramp want zo kwamen we bij een stel grieken uit.. ja hier een griekse maaltijd naar binnen gewerkt en die grieken met die 3 meiden een beetje indruk maken door ons gratis drank te verschaffen en een of ander smerig cake-je ja ik zat net in het zicht van de grieken dus moest het wel opeten de rest zat buiten zicht en kon het zo in de bloempotten dumpen of in een tisue in de tas doen.. nou aangezien ons -5 sterren huis niet al te best eruitzag moesten lysbeth en mirelle nog even een hotel hebben.. ja de grieken hadden nog een kok die wel 2 meiden op de kamer hebben konden.. ja dat was niet veel soeps dus maar een namaak telefoongesprek genabootst om te zeggen dat ze een hotel hadden.. ja snel weg en nog 2 uurtjes zoeken tot ze bij zum tony terechtkonden.. de volgende dag nog wat rondgetourd en hier en daar wat boodschappen gedaan nou daarna zijn mirelle en lysbeth weer naar nederland gereden en ben ik met hedwich nog een paar maand gebleven.. dat lezen jullie wel in het volgende verhaaltje van oostenrijk.. zou zeggen de groeten en tot ziens