schoolreisje - Reisverslag uit Poznań, Polen van radmer kuipers - WaarBenJij.nu schoolreisje - Reisverslag uit Poznań, Polen van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

schoolreisje

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

18 Oktober 1992 | Polen, Poznań

dag beste mensen,
zo het is alweer lang geleden maar ik kan me het nog goed herrinneren dat ik een keertje met de MAVO klas 3 naar polen ben geweest op schoolreisje.. ja een soort van uitwisselingsproject met poolse studenten en zodoende gingen wij in combinatie met een andere mavo uit joure met een hele kliek naar polen in een bus.. ja dit zou ook meteen de laatste keer worden dat ik mee mocht met een schoolreisje want het schijnt dat ik me had misdragen en zodoende niet meer mee mocht op het reisje een jaar erna naar belgie.. maar goed we zijn door de ouders naar joure gebracht en daar uitgezwaaid voor een weekje polen... nou als snel was het raak in de bus en werdt er flink geouwehoerd en zo kreeg ik oa een blikje drinken... ja zat bij toeval net naast een leraar.. wat hadden ze gedaan? dat blikje effe flink geschud.. dus ik trek dat blikkie open en ja hoor die leraar en ik er helemaal onder.. en ik kreeg natuurlijk flink op mijn flikker en kon er niks aandoen.. nou al met al met veeal ellende kwamen we in polen aan om daar bij een gastgezin onder te worden gebracht.. ik samen met rolf booi.. ja wij kregen daar te bikken etc. nou na oa een tripje naar de zoudmijnen en nog wat andere dingen in poznan was het feest weer voorbij en zijn we weer terug gegaan via berlijn om daar nog een dagje te vertoeven.. eind goed al niet goed... want kuipers had meteen een schoolreisverbod opgelopen
de groeten