schoolreisje - Reisverslag uit Poznań, Polen van radmer kuipers - WaarBenJij.nu schoolreisje - Reisverslag uit Poznań, Polen van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

schoolreisje

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

18 Oktober 1992 | Polen, Poznań

dag beste mensen,
zo het is alweer lang geleden maar ik kan me het nog goed herrinneren dat ik een keertje met de MAVO klas 3 naar polen ben geweest op schoolreisje.. ja een soort van uitwisselingsproject met poolse studenten en zodoende gingen wij in combinatie met een andere mavo uit joure met een hele kliek naar polen in een bus.. ja dit zou ook meteen de laatste keer worden dat ik mee mocht met een schoolreisje want het schijnt dat ik me had misdragen en zodoende niet meer mee mocht op het reisje een jaar erna naar belgie.. maar goed we zijn door de ouders naar joure gebracht en daar uitgezwaaid voor een weekje polen... nou als snel was het raak in de bus en werdt er flink geouwehoerd en zo kreeg ik oa een blikje drinken... ja zat bij toeval net naast een leraar.. wat hadden ze gedaan? dat blikje effe flink geschud.. dus ik trek dat blikkie open en ja hoor die leraar en ik er helemaal onder.. en ik kreeg natuurlijk flink op mijn flikker en kon er niks aandoen.. nou al met al met veeal ellende kwamen we in polen aan om daar bij een gastgezin onder te worden gebracht.. ik samen met rolf booi.. ja wij kregen daar te bikken etc. nou na oa een tripje naar de zoudmijnen en nog wat andere dingen in poznan was het feest weer voorbij en zijn we weer terug gegaan via berlijn om daar nog een dagje te vertoeven.. eind goed al niet goed... want kuipers had meteen een schoolreisverbod opgelopen
de groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 311679

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: