kris cross door Denemarken - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van radmer kuipers - WaarBenJij.nu kris cross door Denemarken - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

kris cross door Denemarken

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

04 Oktober 2007 | Denemarken, Kopenhagen

dag beste mensen,
Voor een wedstrijdje voetbal in zweden zijn we ( johannes rinsma, albert van der (motor)HELM, jurjen van der ploeg en ikzelf ) met de auto naar helsingborg gereden om daar te komen moesten we door denemarken wat in princiepe een piece of cake was.. alleen zit er hier en daar een stukje water zodat we per boot of brug over het water moesten.. de eerste boot vanaf duitsland om zo in 45 minuutjes naar denemarken te varen en vervolgens weer verder tuffen om zo via wat files nabij kopenhagen via een brug richting malmo te komen.

ondertussen wat kauwen,drinken snoepen en GEEN LPG tanken want dat hadden ze niet in denemarken.. op de terugweg zijn we via helsingborg in zweden per bootje naar helsingor in denemarken gereden en vervolgens met wat bruggetjes via odense weer in duitsland beland.
tsja niet al te spectaculair wat er in denemarken was gebeurd maar goed om mijn dagboekje een beetje compleet te maken moet ik er toch wat over schrijven..
ik zou zeggen tot het volgende verslag.
ciao de groetjes en tot mails