ongelooflijk dronken - Reisverslag uit New Delhi, India van radmer kuipers - WaarBenJij.nu ongelooflijk dronken - Reisverslag uit New Delhi, India van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

ongelooflijk dronken

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

19 Maart 2004 | India, New Delhi

palolem,...GOA,...INDIA,.....18&19-maart-2004

dag deze mail-ontvangers,
zo eindelijk een rustig plekje gevonden om jullie eens een beetje op de
hoogte te houden van de laatste belevenissen na de vorige brief.. ja lig
nogal erg veel achter dus probeer de komende dagen een beetje aan te tikken
om zo weer een beetje bij te komen.. momenteel ben ik al in een ander land
dan de vorige brief.. het internet is hier niet al te best en werkt volgens
mij met rooksignalen dus is het maar de vraag of alles straks goed gaat
aankomen... maar goed zal het niet te lang maken voordat ik ga beginnen met
het up-daten van mijn verslagje.. ik was gebleven op de ochtend van 10 maart
zo werdt ik tegen een uurtje of 11:00 wakker door een synchroom geluid van
de bekende sinterklaas klop op de deur.. alleen waren dit de schoonmakers
van het bungalowparkje ANDAMAN BEACH RESORT.. ja ik lag nog half te pitten (
geen aardapels ) dus heb ik ze maar weer weg gestuurd nog wel even twee
handoeken gekregen... ja daar heb je niks aan als je gaat douchen want niet
alleen mijn handen moeten droog maar ook mijn buik,rug,hoofd,benen etc etc.
maar ze snapten er niks van toen ik vroeg of ze ook voetdoeken hadden..
hoofdoeken hadden ze wel...by the way.. nou even later ben ik maar meteen
gaan testen of die handoeken wel goed droogden en ben onder de douche gegaan
om nat te worden en heb me daarna weer afgedroogd.. ja ondertussen had ik
ook al weer wat vuile was dus dat maar even ingeleverd bij de laundry
service en daarna het dorp eens effe ingegaan..phi phi... dan.. ja zat op
dat monument nog op phi phi in thailand namelijk..na een snelle brunch ben
ik even gaan internetten en na wat sportief gesurf op het net zag ik anna en
thomas bij de duikschool zitten.. ja toevallig had ik mijn vriendenboekje
bij me dus heb ik hun beide effe in mijn vriendenboek laten schrijven.. daar
hoort ook een foto bij dus effe twee a drie plaatjes gemaakt.. ja heb van
anna twee foto's die heeft namelijk zulke grote borsten dat ik ze er niet in
een keer op kreeg... maar goed na nog wat praatjes over koetjes en kalvjes
ben ik nog even gaan internetten .. ja verveelde me een beetje en ben zo met
jens aan het msn-en geraakt om samen een DVD handel op touw te zetten.. ja
we hebben het touw al alleen nu nog de dvd's.. alleen kon het best eens een
fiasco worden want eenmaal hier in india beland heb ik het zeer druk gehad
en nog geen dvd gezien.. maar goed dat wist ik toen nog niet... ik heb hem
beloofd even een dvd op te sturen als proef zeg maar.. nou even later ben ik
een dvd gaan halen genaamd THE ITALIAN JOB eerst had ik de verkeerde versie
te pakken namelijk,, THE Italian blowjob'' maar goed dat ding effe in een
envelop gedrukt met een adres erop en daarna gelijk gepost.. ondertussen is
ie ook al aangekomen.. ja vreemd want ik heb hem niks vet's te eten
gegeven.. maar goed dat ding dus gepost en daarna eens even met brief 34
verder gegaan.. ja lag op dat moment ook al wat achter dus heb effe een
flink stukje text op het scherm gezet.. toen ik lamme klauwen had van
het tikken.. ja niet van het drinken.. dat zou die avond wel komen... maar toen
ik lamme klauwen van het tikken had ben ik terug gegaan naar de bungalow om
daar een beetje van de temperatuur van de airco te genieten... lekker fris
was dat.. ja ook nog even wat muziek liggen luisteren op mijn walkmannetje
en daarna zou ik weer verder gaan met het schrijven van mijn brief 34 alleen
net toen ik zou gaan zitten kwam ik anna tegen... en ik had van een zweeds
reismaatje waar ik nu mee reis by the way.. een vertaling gekregen van de
text: wil je met me uit eten en dan in het zweeds iets van: hej anna,
vill du ga och ata middag med mej..????
nou dat eens even getest op anna.. en met resultaat ze wou wel met me uit
eten .. dus dat afgesproken.. ja ze wou eerst nog even internetten en
douchen.. had haar mijn ,, warme'' douche aangeboden en dat was oke.. alleen
na het internetten veranderde ze ineens van gedachten en koos ze toch maar
voor haar eigen koude douche.. ja en ik had haar nog niet eens verteld dat
ik haar rug wel wou inzepen... dan had ze het aanbod zeker aangenomen..,,dus
niet'' maar goed we hebben om 19:15 afgesproken dus ben ik zelf ook maar
even gaan douchen en heb mijn schone was nog even opgehaald zo had ik weer
netjese frisse kleding.. zo tegen een uurtje of 19:15 kwam
anna....aanwandelen.. en zijn we samen het dorp in gegaan.. ja ze moest
eerst nog even kijken of ze ook moest duiken de volgende ochtend maar dat
was nog niet het geval.. daarna zijn we bij een of andere ,, all you can eat
bbq'' beland waar we echt heerlijk hebben gegeten ze hadden hier echt alles
ook maar wat te drinken erbij en zo tegen een uurtje of 21:30 waren we klaar
en is anna nog een keer gaan checken of ze ook moest duiken wat later wel
het geval bleek te zijn.. ja ik ben afgetaaid en in een kroeg beland en heb
het daar op een zuipen gezet.. ja de ene naar de andere vodka jus naar
binnen om mijn laatste dagje phi phi te vieren... ja na mooi wat sapjes vong
ik ook nog een baby gecko.. dat zijn kleine hagedissen die over de muren en
plafonds lopen.. nou ja onder de plafonds.. ja ik loop ook onder de plafonds
maar hun hangen er echt aan vast.. maar goed deze heb ik aan een meisje
gegeven die hem weer aan haar vriendinnen lieten zien.. ja en die baby gecko
zat effe later bij een meisje op haar schouder alleen duurde het niet lang
of hij ging het decolatee in.. nou had wel effe willen ruilen met die
baby-gecko.. maar goed na mooi wat sapjes ben ik in een andere bar beland
waar ik weer wat te drinken nam en 120 bath moest betalen ik betaalde met
1000 bath en een 20 bath.. om het makkelijker te maken... alleen duurde en
duurde het maar en ik kreeg maar nooit mijn 900 bath terug.. ja dan denken
ze dat je dronken bent en proberen ze je te naaien.. daar heb ik zo'n hekel
aan.. dus maar eens effe gaan vragen hoe dat zat.. ja o sorry...
nou heb mijn drankje opgedronken en ben afgetaaid naar de hippies bar waar
ik een stuk of wat instructeurs tegen kwam van de duikschool met hun ben ik
wat gaan drinken en ondertussen zat ik al aan de vodke jus en in de andere
hand een baileys.. ja mooie boel.. nou even later zijn we afgetaaid naar een
andere kroeg en vanaf daar ben ik het allemaal een beetje kwijt.. het enige
wat ik me nog kan herinneren is dat ik viel en mijn horloge naar de
barrebiezen was en dat ik al half slingerend twee meiden tegen kwam die me
thuis hebben gebracht...ja dat was me weer wat.. samen met thomas had ik nog
wel afgesproken om de volgende dag de laatste boot te nemen weet ik nog..
aar goed die thomas ben ik dus ergens in die bar kwijtgeraakt en vanaf toen
ging het mis.. maar goed ik was weer in de bungalow.. ja hoed dat is gelukt
mag joost weten.. ja heb joost al twee keer gebeld alleen kan hem maar niet
te pakken krijgen.. nou de volgende morgen dus 11 maart ja dit is de dag dat
er een bomaanslag in madrid was.. ja daar heb ik eens even over zitten na te
denken en het was namelijk ook 11 september 2001 dat het wtc neer werdt
gehaald na een zeer inteligent rekensommetje ben ik er achter gekomen dat de
al-quada achter de aanslagen zit namelijk 11 september 2001 en het hele jaar
2002 en 2003 en de dagen tot 11 maart zijn precies 911 dagen.... 9-11..!!!
september 11th.!!!!! ja mischien ben ik gek maar het zou waar kunnen zijn..
maar goed dat heeft niks met het verhaal te maken van die dag van mij dus ga
ik gauw weer verder met het schrijven van die dag.. zo om een uur of 10:00
werdt er op mijn deur geklopt.. ja ik was nog behoorlijk in de olie.. en dan
doel ik de alcoholische olie.. tsjonge wat was ik brak die morgen zo brak
als drie anderen die brak waren... maar goed ze kwamen op de deur te kloppen
om te vragen of ik nog langer bleef.. nou nee ik zou vandaag aftaaien dus
dat heb ik ze verteld.. .. ja ik werdt wakker met een natte handoek naast me
en mijn hele bed vol met stro achtig spul.. ook had ik geen kleren meer
aan.. ja wel vreemd allemaal.. ik kon dan ook maar geen verklaring krijgen
voor die natte handoek.. en dacht nog dat ik hem mischien had onder
geplast.. maar het stonk ook niet.. en dat het nu spuug was was wel een
beetje erg veel een hele handoek vol.. nee ik snapte er geen kloten van. dat
stro in mijn bed kwam waarschijnlijk omdat ik een flink aantal keren was
gevallen en daardoor smerig was geworden... maar goed ben weer in slaap
gevallen en zo tegen een uurtje of 11:00 was er alweer geklop op de deur,..
dit keer moest ik uitchecken.. nou ben nog even blijven liggen en heb daarna
maar een douche genomen en mijn backpack ingepakt.. ja mijn schoenen heb ik
achtergelaten want die waren toch helemaal naar de kloten. nou alles bij
elkaar.. ja niet echt alles want paar dagen erna kwam ik erachter dat mijn
broekriem er nog lag.. maar goed die was ook al stuk dus maakte dat niet
zoveel uit.. nou ik zat met die backpack en die heb ik maar even bij de
duikschool gestald en daar heb ik ook meteen een ticket voor de laatste boot
gehaald.. ja daarna maar eens wat eten want ik was nog steeds aardig in de
olie.. alleen eenmaal bij een restauarantje aangekomen een lasagne en een
nachos' besteld alleen kon ik er maar weinig van op en naar een paar happen
had ik mijn nocht er al van en heb de boel maar laten staan.. ja betaald en
wegwezen.. nou maar even gaan internetten dan.. alleen was het daar zo'n
lawaai in die toko dat ik maar snel ben verhuist naar een ander
internetcafe.. en de meiden van dat internet cafe vroegen of ik ze nog
herkende.. nou niet echt.. nou toen kwam de mouw uit de aap en vertelden ze
me dat ze mij hadden gevonden ergens op straat en naar huis hadden gebracht
en daar een natte handoek op mijn hoofd hadden gelegd en me waarschijnlijk
hebben uitgekleed.. tsja nu wist ik dus hoe het zat.. ik had ze nog geld
geboden voor de hulp zeiden ze alleen wouden ze dat niet verder had ik
gezegd dat ik mijn vrouw nog moest bellen die avond omdat die jarig was..
nou ik heb helemaal geen vrouw maar zou wel clara,janneke en sabine bellen
om hun te feliciteren met hun verjaardag maar dat is er niet meer van
gekomen met al die drank.. sorry daarvoor.. nou na nog wat drinken samen met
die meiden hebben we nog emailadressen uitgewisseld en daarna ben ik naar de
duikschool gegaan om te zien of thomas er al was.. maar die was er nog niet
dus ben ik even met anna gaan kletsen die net terug was van het duiken.. ja
even later kwam thomas al aangezet met het zweed dik voor de kop.. ja hij
had zich bijna verslapen en moest al zijn duikspullen nog inpakken en nog
afscheid nemen.. nou dat was even later al gepiept en zo hebben we afscheid
genomen en zijn naar de boot gegaan... ja daar bleek ik een verkeerde ticket
te hebben dus moest ik er nog eentje kopen.. nou vooruit maar weer die 4
euro overleven we ook wel weer.. even later zaten we al op de boot en zijn
wat gaan drinken en hebben nog wat gekletst.. ik heb geloof ik ook nog even
geslapen en zo kwamen we effe later al aan op phuket waar ik een taxi heb
genomen samen met een tsjechies stelletje ja die man leek net zo'n
huurmoordenaar uit van die foute films.. maar goed.. met hun en nog een
andere jongen de taxi in naar het busstation en daar hadden ze nog precies 1
ticket over voor de 24 zitters superdeluxe VIP aircon bus naar bangkok nou
daar had ik precies genoeg aan dus inpakken die handel.. nu ja inpakken het
was niet voor een kadootje maar voor mezelf.. ja hoefde ook niet al te lang
te wachten want een kwartier erna kon ik de bus al in.. ja zat ergens
achterin naast een engelse jongen.. nou ben wat muziek gaan luisteren en
even later kregen we wat te drinken en te bikken.. nou nog even later reden
we al op weg naar bangkok.. ja zo tegen een uurtje of 21:00 stopten we bij
een restaurantje waar ze weer een speciaal restaurant naast hadden voor de
klanten van de 24 seats VIP bus.. daar konden we gratis wat eten en dat heb
ik dan ook gedaan.. nou een half uurtje daarna zijn we weer verder gereden
en ben ik even daarna in slaap gevallen om vervolgens door het aanzetten van
het licht in de bus de volgende morgen om 06:20 wakker geworden ja even later kwam ik al aan op het zuidelijke busstation
van bangkok waar ze me hebben afgezet.. ja over afzetten gesproken er
stonden daar ook een paar taxichaufeurs die wouden me ook even afzetten door
me toch weer een hoge prijs te vragen voor dat ritje naar koh san road.. ja
niet normaal die prijs was zo hoog dat je er bijna een ladder bij nodig
had.. even later had ik een betere deal namelijk een taxi on the meter.. dus
de teller zeg maar die bracht me naar straat van bestemming voor 70
bathjes..daar aangekomen ben ik meteen een hotel gaan zoeken en zo weer naar
het euro inn gegaan waar ik al eens twee keer vaker had gelogeerd.. ja
alleen hadden ze hier alleen maar een kamer met airco.. voor 300 bath.. dat
is 6 euro.. nou vooruit maar weer het was maar voor 1 nachtje.. dus moet
kennen en ik was op phi phi al aan de prijezn gewend van 1400 bath per nacht
dus kon die 300 er nog wel af.. nou die kamer en airco heb ik ook maar
meteen even getest want ben meteen een tukje gaan doen na eerst even te
hebben gedoucht.. ja na een paar uurtjes maffen werdt ik zo om een uurtje of
11:00 geloof ik weer wakker en ben maar eens even mijn vliegtickets op gaan
halen die nog bij dat reisburootje lagen.. nou daar aangekomen bleek er het
een en ander veranderd te zijn want ik vloog nu niet meer via delhi maar
direct naar bombay dit betekende dat ik niet 18:05 maar 19:25 moest vliegen
en ik kwam nu niet 23:50 aan maar 22:20 nou allemaal veel gunstiger dus.
daarna even een rolletje ter ontwikkeling gebracht bij de fotoshop en daarna
eens even gaan ontbijten.. dit was wel even lekker samen met weer een
litertje water.. ja de 10.000 liter al denk ik zo deze reis..ook even mijn
dagboekje bijgewerkt en nog wat andere verslagen zo hier en daar en toen
maar eens even mijn brief 34 af gaan maken.. niet doden maar er een eind aan
breien en de handel versturen.. ja brief 34 de deur uit en meteen even een
afspraak met claudia gemaakt die ook in bangkok was omdat ze de dag erna
vertrekken zou naar nederland.. we hadden nogal wat foto's en zouden even
van elkaar bijbestellen.. dus heb ik 14:30 afgesproken bij de pizzeria met
als optie dat als ze de mail niet op tijd zou lezen dat we het nog een keer
zouden proberen om 18:00.. na nog wat geinternet was het ook al bijna 14:25
en ben ik nog even vlug mijn foto's bij de ontwikelaar gaan weghalen om
daarna als een speer naar de pizzeria te gaan... ja ik weet niet wat het
daar is met mij maar ik verdwaal altijd op die koh san road .. omdat ik
nooit weet van welke kant ik nu de straat ben ingegaan.. maar goed eenmaal
de pizzeria voorbijgelopen zag ik claudia nog niet maar na nog en keer
erlangs zag ik haar wel en zo waren we weer herenigd en hebben we even bij
mijn hotel de andere foto's opgehaald en zijn daarna naar het hotel van
claudia gegaan .. ja die had me daar toch een luxe kamer.. ja koste wel 40
euro maar goed het was haar laatste avond dus kon het ietsje meer kosten..
nou daar hebben we even zitten lullen en hebben we even de foto's gemarkeerd
die we van elkaar wouden hebben.. daarna naar de ontwikkelman om de boel bij
te bestellen.. dat was ook.....uhh even een korte onderbreking.. ja
ondertussen zijn we een dag verder.. ik had namelijk gister met mathias
afgesproken dat ie me zou op komen pikken als ie zover was.. nou dat
gebeurde en toen ben ik accuut gestopt met schrijven en met hem meegegaan..
ondertussen zijn we een dagje verder en wil ik weer verder met het verslag..
ja heb net wel een zeer kloterige mededeling gekregen waar ik super en super
pissed of van ben.. had gister namelijk mijn vuile was ter wassing gebracht
en kreeg vanmorgen de helft terug nu mis ik een grote handoek een korte
broek en het ergste van allemaal mijn twee SC HEERENVEEN SHIRTJES!!!!!! ja
die hebben me iets van 50-60 euro per stuk gekost en die korte broek 6 euro
geloof ik en die handoek weet ik niet maar goed al met al iets van 130
euro.. ja hoe moet ik dat nu weer oplossen het zijn twee heerenveen shirtjes
met nog de sponsornamen van BATAVUS en UPC dus die kan ik ook niet weer
krijgen.. thuis heb ik nog eentje met unive erop maar die zat wat krap toen
ik weg ging.. maar goed mathias en ik gaan straks op hun motor die we
gehuurd hebben te touren en ik denk dat die wel eens per ongeluk kwijt kan
raken.. en dan maar zien hoe we het oplossen...maar goed ik zal eerst even
verder met dit verslag en dan zien we het wel hoe dat afloopt met die
kleding.. waar was ik ergens gebleven.??? even spieken hoor o ja we hadden
elkaars negatieven even bekeken en zijn daarna naar de fotoshop gegaan om ze
bij te bestellen nou dat was zo gepiept en daarna zijn we samen even wat
gaan drinken in gullivers cafe.. ja dat was wel even gezellig daar na wat te
hebben gedronken zijn we beide even gaan internetten en hebben ook meteen
even afgesproken om samen die avond iets te gaan eten bij de pizzeria op koh
san road. daar hebben we om 19:30 afgesproken... nou na heel wat
geinternet... ja claudia was ondertussen al weg uit het internetcafe en die
was ergens aan het shoppen maar ik zat er nog steeds en ben daar blijven
surfen,msn-en en mailen tot een uurtje of 19:20 en ben daarna richting de
pizzeria gegaan waar claudia al klaar zat voor haar hotel.. ja helaas kan ik
er weinig humor ingooien in de brief momenteel want ik ben zo pissig als wat
over dat shirt vandaar deze strakke serieuse brief even.. mischien wordt het
straks wel beter met de humor.. maar goed we hebben samen even lekker
gegeten en wat zitten kletsen en lullen over van alles en nog wat.. zo was
het ook zo weer een uurtje of 21:00 en nog wat minuten en waren we
uitgegeten en ben ik naar mijn kamer gegaan ja was best wel beetje moe en
ben maar eens vroeg op bed gegaan na nog wat muziek luisteren op mijn
cd-walkman.. ja heb ondertussen al iets van 90 cd's in mijn bewaarhoesje en
hoop maar dat ik geen troubles krijg net zoals claudia die op schiphol al
haar cd's moest inleveren.. maar goed na wat muziek luisteren ben ik maar
gaan slapen en heb zo een lekker nachtje geslapen de volgende morgen al om
een uurtje of 08:00 wakkerdat was nogal aan de vroege kant dus ben ik maar
weer gaan slapen en zo om een uurtje of 11:00 nog een keer wakker geworden
ja dat was een betere tijd om mijn nestje uit te komen en zodoende ben ik
dan ook maar eens mijn nest uitgegaan en heb even een douche gepakt.. nou ja
gepakt.. heb er onder gestaan en de kraan open gezet wat lekker verfrissend
was daarna mijn tas maar eens gaan inpakken en de boel transport klaar
maken.. ja dat was ook zo gepiept.. nou toen de rommel even een paar uur
stallen bij de plaatselijke india man.. ja dit was de eigenaar van het
restaurant.. dat lukte allemaal snel alleen toen ik een busje naar het
airport zou bestellen werdt het een stuk minder want die zaten namelijk
allemaal al vol.. nou dan maar met de grote bus erheen... nou toen eens even
gaan internetten en op de weg naar het internetcafeetje kwam ik nog een
boekhandel tegen waar ik mijn lonly planet heb verkocht voor 200 bath
eenmaal bij het internetcafe had ik weer een mailtje van een of de andere
afrikaan die zei dat ik erg rijk kon worden met een of de andere
transactie.. nou dat leek allemaal wel aardig alleen vertrouwde ik het
zaakje niet echt en heb maar eens even twee experts de boel laten nakijken
en daarom even een mailtje naar rob dracht en jan wassenaar gestuurd om die
de zaak eens te laten bekijken nou allemaal veel gedoe om 10 miljoen us
dollar te verdienen nou na wat geinternet ben ik maar eens even mijn
bijbestelde foto's gaan ophalen en toen ik die had.. ja er misten weer 3
maar dat was maar een geluk ook.. want die waren niet erg goedkoop ja als
iets van 4 bij 5 cm nu 5 bath kost dan lijkt het me sterk dat iets van 5 bij
6 cm ineens 25 moet kosten..
had namelijk een paar grote foto's laten ontwikkelen maar die bleken niet zo
groot als ik gedacht had maar de prijs was wel erg groot.. maar goed de rest
van de foto's klopte allemaal wel dus betalen die handel en daarna weer de
straat op en daar zag ik net claudia lopen dus ik er snel achteraan en zo
had ik haar even later al te pakken.. zei had flink aan het shoppen geweest
op een of de andere markt in bangkok.. ja haar heb ik de negatieven weer
terug gegeven en samen met haar heb ik haar bijbestelde foto's ook
opgehaald.. mijn negatieven weer terug gekregen en daarna samen nog wat gaan
drinken ja daar vertelde claudia me dat ze met een taxi naar het vliegveld
ging en dat ik wel mee mocht rijden.. dat kwam mooi uit want ik was aardig
door mijn thaise geld heen.. nou zo hebben we om een uurtje of 15:30
afgesproken bij haar hotel en dan zouden we samen die kant op gaan... maar
goed zo laat was het nog niet dus moest ik nog een uurtje vol zien te maken
en dat heb ik gedaan door maar eens even wat te gaan eten.. ja bij dat
indiase restaurant waar ik mijn tas ook had gestald daar heb ik mijn laatste
bathjes aan een of ander indiaas gerecht verspild wat overigens best te
pruimen was ja ook nog even een beetje mijn reisverslagdagboek aan het
bijwerken geweest.. die heeft nogal wat pagina's dus moet ik zo nu en dan
even een flink stukje aanschrijven om er een beetje vulling in tekrijgen.
nou even later was het ook al bijna 15:30 dus ben ik maar eens de kant van
claudia's hotel opgegaan en daar zat claudia al te wachten.. een of de
andere porter heeft de tas van claudia even de taxi ingehufd wat die was
nogal groot en zwaar. nou mijn backie er ook nog even bij en daarna rijden
met die handel.. zo kwamen we even later al bij terminal 2 aan van bangkok
airport.. ja ik moest in terminal 1 zijn maar goed ben eerst even met
claudia meegegaan en we hebben haar ingecheckt en zijn daarna naar terminal
1 gegaan om mezelf in te checken . ja iedereen zat me aan te kijken alsof ik
een zeer zeldzame zuid-oegandese grootbekkikker op mijn voeten had zitten..
maar dat bleek niet zo te zijn.. waarschijnlijk zaten ze te kijken naar mijn
voeten waar geen schoenen en niks omheen zaten.. ja liep namelijk nog steeds
op blote voeten maar goed even later was ik ook ingecheckt en zijn we samen
door de douane gegaan.. ja eerst nog even een honderd of 5 de man afrekenen
als luchthavenbelasting en daarna thailand uit eenmaal op het vliegveld in
nomansland zijn we even ergens gaan zitten en heeft claudia haar laatste
geld besteed aan een budha beeldje en een pak chocolade... ja daar heb ik
niks van gehad want ik ben nog steeds anti chocolade.. ja ben al niet meer
anti drank maar goed nog wel anti cola en suikerhoudende dranken en anti
chocolade.. nou na wat verhaaltjes te hebben geschreven in mijn dagboek en
nog wat muziekluisteren op mijun walkman hebben we met drie dikke tuten
afscheid genomen en zijn we naar onze terminals gegaan ja ik ben eerst nog
even gaan internetten om te checken of mathias al had gereageerd en in welk
hotel ie een plaats voor me heeft gereserveerd.. nou dit was in het rode
kruis,leger des heils huis in bombay ook had ie een mailtje waarin ie vroeg
of ik ook mee wou spelen in een film.. hij was namelijk geport om in een
film mee te spelen en heeft mij ook opgegeven daarvoor.. nou ik heb al enige
ervaring dus ik heb terug geschreven dat ik het wel oke vondt ja daarna nog
even de koers gecheckt van de indiase munteenheid... iets van 55 voor 1
euro.. en toen naar de gate.. dat ging even een beetje mis want ik had per
ongeluk mijn schaar nog in mijn kleine rugzakje en die moest ik daar even
inleveren omdat ze bang waen dat ik er anders iemand mee zou doodsteken nou
eenmaal de gate in had die ouwe rammelbak natuurlijk weer een
vertraging dus
konden we weer wachten.. ja heb maar wat muziek zitten luisteren en nog een
verhaaltje in mijn dagboek gepend.. daarna eindelijk het vliegtuig in waar
ik ergens op rij 53 bij het raam zat.. nou had eerst iemand naast me maar
die verhuisde snel dus twee stoeletjes voor mezelf.. even later kregen we al
wat te zuipen en wat te eten en vlogen we al met een gangetje richting
bombay.. na nog even een imigratie formulier te hebben ingevuld en nog een
uurtje of 4 vliegen kwam ik aan in bombay airport waar ik eerst dor de
douane moest. daar even een stempeltje in mijn paspoort en daarna rap weer
verder.. ja ondertussen was het iets van 22:45 .. ook omdat er 1,5 uur
verschil zit met thailand en dus 4,5 met nederland.. even later had ik mijn
bagage ook al alleen nog geen indiase rupees dus maar even naar een atm
machine om een zwikje van die rupees uit de muur te trekken.. daar slaagde
ik aardig in.. ja die afrikanen hadden waarschijnlijk mijn bank nog niet
leeggeplukt.. nou even later moest ik een taxi hebben naar dat guesthouse
toe.. ja daar vroegen ze even 850 rupee voor.. ja bekijk het even.. even
later had ik eentje te pakken een soort van pre paid taxi voor 370.. er
stond een franse vrouw achter me die wel mee wou rijden dus heb ik er nog
een persoon bijgeboekt en betaalde zo 390 voor twee man.. nou rijden met dat
bakkie.. ja bakkie.. want zo groot zijn die auto's niet.. een soort van
trabandjes.. nou de beste chaufeur wist het pad weer niet dus de hele stad
door crossen en uiteindelijk toch op de juiste plaats beland zo om een
uurtje of 00:30.. nou daar wist de man er vanaf dat ik zou komen dus kon ik
na te hebben ingeschreven meteen naar de dormitory toe waar mathias al lag
te pitten dat ben ik ook maar gaan doen en zo even later lag ik al lekker te
pitten tussen de bedluizen en weet ik wat voor ongedierte maar goed ik heb
toch wat geslapen.. wat er de volgende dag gebeurde vertel ik jullie wel in
de volgende brief... ja nu namelijk kappen en schrijf wel weer eens verder
als ik wat meer tijd heb.. ja mathias zit op me te wachten en dan gaan we zo
even wat eten en dan even te zuipen.. nou see ya en tot mails.. dikke kus
van radmer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 311351

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: