Fertig mit arbeit - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Fertig mit arbeit - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Fertig mit arbeit

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

03 Maart 2005 | Duitsland, Berlijn

dag beste huismussen-spotters,
zo na een tijd van komen is er een tijd van gaan en zodoende moesten we weer terug na het oostenrijk avontuur naar nederland. aangezien dhr. m. postma ons op wou halen hadden we niet al te veel problemen met transport en zo kon een local genaam Georg ons vanuit bad hofgastein helemaal tot een klein plaatsje toebrengen in de buurt van de nederlandse grens onder 1 voorwaarde dat we geen fries zouden praten.. tsja dat ging allemaal vrij goed maar af en toe toch wat haperingen in de moter ... al met al zijn we goed en wel aan gekomen in een of ander plaatsje waar de desbetrefende georg een woning te koop had.. tsja die was na zoveel jaar nog niet verkocht want niemand wou natuurlijk in dat gat wonen ergens een takke-eind van de beschaafde wereld.. nou in het plaatsje kwam even later dhr. postma al aan en zo zijn we verder gereden naar nederland. waar we veilig zijn aangekomen en weer verder konden met ons dagelijks leven.. werken in de zwaantjes voor mij en voor hedwich nog ff niks.. nou waneer er weer eens een overgrense tocht wordt gemaakt dan horen jullie het wel.
groeten van rasmoes die nu effe snel hard 6 maandjes aan het werk moet 7 dagen per week..
de jeuzel