VERDWAALD - Reisverslag uit Rome, Italië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu VERDWAALD - Reisverslag uit Rome, Italië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

VERDWAALD

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

13 Januari 2007 | Italië, Rome

Tutti di casati uno provacaliente,
met een beetje fantasie betekend dit.. dag beste luisteraars van dit zelf-lees verhaal,
Zo zoals jullie kunnen zien zijn we in ITALIE... tsja niet geheel vrijwillig moet ik zeggen want zoals al te lezen in het vorige verhaaltje ging er wat mis met de eigenlijke route en zo zijn we wat afgedwaald en in italie terecht gekomen.. nou ier eerst maar eens even bij het eerste de beste achter achter achter nichtje van de ex-buurman van BERTUS ASCONI ( of zoiets )( president van united states of ITALY ) vragen om de weg... nou daar werden we niet veel wijzer van van in het pasta-pizza italiaans kwamen we niet verder dan de woorden LUCARNO LUCARNO TORINO MILANO .. na er achter te zijn gekomen dat dit niet de aanbideingen waren van de plaatstelijke pizzaboer zijn pizza's maar dat het plaatsnamen waren zijn we rappie de rap weer verder getuft om zo via milaan en torino vervolgens in een paar kleine olympische wintersportdorpjes terecht te komen en hier een koppje koffie te gaan drinken.. nou ja koffie.. expresso en dan expres wat sterker... niet te zuipen bocht dus.. nou ja zo weer verder en na een aantal uurtjes de italiaanse wegen onveilig te hebben gemaakt en de TOLL hokjes vrouwen de stuipoen op het lijf te hebben gejaagd door door de verkeerde poortjes te rijden en niet betaald te hebben!!! kwamen we dan eindelijk in het land van bestemming aan: FRANKRIJK.. tsja daar straks meer over want het italie gedeelte is nu weer FINITO
de groeten en tot het volgende verhaaltje

• 22 September 2007 - 14:28

RASMOES:

De site is ge-update met oude reisverslagen (zie profiel of alle berichten )en binnenkort nieuwe foto's van de:
    1e reis (6 mnd. azie + 6 mnd. afrika )
    2e reis (6 mnd. azie )
    3e reis (6 mnd. zuid-amerika )
    + diverse korte tripjes foto's
    groetjes rasmoes