Slachtafval fondu - Reisverslag uit Krabi, Thailand van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Slachtafval fondu - Reisverslag uit Krabi, Thailand van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Slachtafval fondu

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

13 December 1999 | Thailand, Krabi

beste vrienden,vriendinnen,kenissie,familie en andere connecties, hier weer even een briefje van radmer uit het steeds dichterbijkomende zuid-oost azie..want ik zit momenteel in thailand. maar daarover later meer..eerst even een soort van kleine introductie voordat ik vertel wat er allemaal heeft plaats gevonden de laatste tijd..alles gaat prima met mij..dit is het 4de land wat ik nu bezoek dus mijn paspoort begint steeds zwaarder te worden met al die stempels maar ja dat begin ik ook als ik die malijsiesche weegschaal moet geloven..allemachtig..ik denk trouwens dat hij een zware fout heeft gemaakt..het was namelijk zo dat ik dat ding zag staan en wel benieuwd was hoe weinig ik nu eigenlijk weeg..dus ik erop en 2o cent erin zegt die eikel 121,5 kilo..!!!!!! nou dat kan natuurlijk nooit van zijn leversdagen waar zijn..gelukkig dat ie niet zij van 95 ofzo want dan had ik hem mischien nog geloofd maar ja ik kom vast nog wel ergeens zo'n corrupt apperaat tegen.. dan zal ik nu maar zo zachtjes aan beginnen met m'n verhaal van de afgelopen drie dagen..even m'n spiekbriefje erbij pakken..einer moment bitte....ja dar was ich wieder..was gebleven bij dag 25 na het internetten even wat rondgekeken in het winkelcentrum..en daarna maar weer es m'n hoteletje opgezocht..we waren met z'n tweeen op de dormitory(dormitory is een soort van slaapzaaltje dit is altijd de goedkoopste methode) toen effe gelunchd en daarna begon helaas de verveling weer op te spelen..we hadden afgesproken om om zondag naar het strand te gaan en vandaag is dus vrijdag 10-december..nou toen maar even poolen met z'n tweeen en daarna nadat ik met een straatlengte gewonnen had evn in m'n tijdschriften kijken en daar vond ik in een computermagazine heel erg intresante adressen voor chatpagina's da's een soort van babbelbox op de computer voor diegene die het niet weten..nou daar even op ingelogd en wat dom lullen met verschilende mensen. toen werd het al weer snel tijd voor een dineetje dus naar de travelcorner daar wat kaartspelen en door een bestelfout of mischien wel door de aanbieding..ja schrik niet hebben we een soort van coolbox met zes flesjes carlsberg icebeer besteld ..o'jee als dat maar goed komt..en het was niet eens smerig dus dat ging wel door met dat bier nog maar zo een en daarna nog es een dat waren al 18 flesjes met z'n tweeen maar ondertussen ook al wat gegeten een mixed grill berst wel lekker..nou om een uur of elf heb ik de wijze raad opgevolgd om eentje minder te nemen dan dat je op kunt en dat was dat moment..dus toen maar naar bed..en natuurlijk slecht geslapen..nou ja geeft niet het was in ieder geval wel dag nr. 26 de volgende ochtend..om 08:00 wakker ..ik moest ook maar weer es scheren dacht ik zo en aangezien het net niet hard genoeg waaide heb ik het maar met een scheermesje gedaan..toen ook nog tandepoetsen jaja..deze jongen past goed op hemzelf..en gedouchst ook nog es en dan moet de dag nog beginnen..o o o..nou toen naar het winkelcentrum om daar een boek te kopen net zoals ik van vivianne m'n zus heb gekregen want dat vond m'n reisgenoot een goed plan..ik wat mee als gids door dat winkelcentrum en daarna hebben we ook nog oordopjes gekocht voor in lawaaige bussen enz. mischien wel de beste koop tot nu toe...nou daarna was het tijd voor een soort van brunch..met stokjes wat mieachtige spul gegeten met van alles wat erdoorheen.. wacht effe dit moet ik even beter bezien want er komt nu namelijk een schiterende spaanse schone naast me zitten ...o''jee de tafel komt bijna omhoog..maar ik zal snel verder vertellen..om het wat weg te censureren..helemaal de kluts kwijt waar was ik ook alweer o'ja bij die chinees.daarna weer terug..(wel mooie benen heeft ze.)..naar het hotel en daar weer effe chatten voor een half uurtje..toenn was het alweer tijd voor diner wij gingen weer es en chinees achtige tent opzoeken en kwamen bij een soort van zelfkooktentje uit..daar moest je stokjes uitkiezen en die effe in kokend water houden en dan eten maar..van alles heb ik geprobeerd..koeieogen,,haaielever,kattestaart en meer van dit soort appartigheden..was best wel lekker op een stokie na wat ik er denk ik niet lang genoeg in had gedaan want het smaakte naar rauw gehakt..nou toen naar de travelcorner om wat te drinken..en wat rijst want we hadden alleen maar vlees gehad.. toen om 21.00 weer in het hotel aanwezig zijn..om daar een film te kijken ja beste kijkbuismensen aan de andere kant van deze computer het is namelijk heel erg modern op VCD gebied je word er mee dood gegooit..we hebben ERASER gezien een mooie spannende actie film van arno zwartzegger..of hoe heet ie ook al weer..? \toen na deze spannende film op bed..en dus op naar dag 27 12-12-99\ nog steeds in georgetown zijn we trouwens dus even een paar dagen rust van al dat gereis.toen na om 08.00 wakker te worden gezijn zonder oordopjes..ja want da's niks de hele nacht als het stil is..hoeft dat ook niet..nou even een ontbijdje scoren en toen na alleen een toast zonder niks want die rare appie had m'n besteling niet goed doorgegeven zijn we naar het strand ..SCHIT ze zit naar haar vriend te zwaaien dus die droom kan ik wel van me afzetten..spaanse vrouw heb ik het over,.....gegaan(strand) met een bus dat duurde wel een uur maar we kwamen uiteindelijk op ferrari beach of zoiets..ja en n u heb ik ook es gezien wat nu zo'n resort is wat altijd in die plaatjes staat van 14 daagse strandvakanties..een grote stad van allemaal hotels is het vlak bij het strand..je kan er wsaterskien ,jetskien ,parasailen en veel meer maar ik wou wat bijbruinen dus hup in het zonnetje..we hadden speciaal voor deze dag gekozen want de dag zegt het al zondag..en dat was het ik dacht zo'n beetje 30+ nou dat bakte dus stevig aan jurgen had ondertussen contacten gelegd met twee deense dames uit ja...denemarken..om een uur of 16.00 weer naar het hotel per bus..daar even internet checken had een brief van de BULGAARSE schone ..en toen naar het hotel even douchen en alles in orde maken en toen met die twee deense dames gaan chinezen vreemd eten hadden we eend,apparte vis en garnalen en meer van dat soort wezens..ik had er ook rijst bij en dat is klote met zo'n stokjes eerst ging het wel maar het laaste beetje heb ik korel per korel gepakt op m'n stokie's toen even wat drinken en daarna m'n laatste ringgit's opgemaakt en toen naar bedje daar olag en ondertussen twee oudere mannen op de dormitory..was wel lachen een ouwe 65 jarige cheg oud wall street busnesmann was al 3 jaar aan het reizen om een mooie plek te vinden om de rest van z'n leven te blijven..maar die had ie nog steeds niet gevonden van allerlei discusies hadden we over adolf H en over meer van dit soort vreemde wezens was best wel intresant wat die man allemaal niet wist te vertellen nou om 01:00 toch maar slapen en eerst die philipinein op bed drukken want die was zo zwaar dat ie niet omhoog kon komen op z'n stapelbed..oei bijna vergeten maar het is dus ook al weer dag 28 13-12-99 om 04:30 wakker alles pakken en om 05:00 in het busje naar krabi dar zat ik naast een kamer-oenees hij wasd voetballer in malijsie en had zelfs meegespeeld met de WK98 na een lange reis van 10.00 uur en weer wat stemp4els in m'n paspoort zit ik nu hier in dit internet...ik heb al even een partij bat gehaald..ja zonder water.. ..en nu zal ik net m'n reachears vertellen en komt er een man die zegt het uur is voorbij dus ik moet n u onmiddelijk kappen want er zijn meer..nou de hartelijke groeten van radmer en see you