Kuipers in Malijsie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Kuipers in Malijsie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Kuipers in Malijsie

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

18 November 1999 | Maleisië, Kuala Lumpur

beste kennis,vrienden en familie.. sorry dat ik een beetje vroeg ben met m'n tweede brief maar het kwam toevallig zo uit dat ik effe in een maga groot winkelcentrum kwam waar ik een computertje zag staan alleen en verlaten dus dacht ik ach ..ik kan ook wel effe een uurtje mailen die 5 ringgit doet het ook niet..een ringgit is de malijsische muntsoort 175 ringit is 100 gulden dus ..reken maar uit...maar nu even verder om niet te veel af te haken..ik was gebleven dat ik zat te mailen in peony's guesthouse we zijn daar toen het eindelijk weer droog was in singapore vertrokken naar een andere guesthouse waar we in een zogenoemde dormitory geslapen hebben een gemeenschapelijke slaapzaal dat is goedkoper namelijk..hier betaalden we 14 singapore dolaar geloof ik dat is 16 piek nou we zijn na het inchecken maar eens wat gaan bedenken en hebben toen besloten om naar sentosa island te gaan dit is een soort tropischse efteling op een eiland..met een fantasy island,beaches, underwaterworld daar zijn we ook geweest ik heb er nog een haai aangeraakt..ik wou hem meenemen om haaievinnesoep van te maken maar dat mocht niet van de security..nou er waren ook mamoet schildpaden en meer van dat soort apartigheden in de viswereld..daarna zijn we naar het stand gegaan je weet wel zo'n strand met palmbomen ik werd ook nog gewaarschuwd voor de na-palm..hihihihi geintje..nou dat was natuurlijk supermooi echt zoals in die films alleen ontbraken de superschone vrouwen die je in die films dan wel weer ziet..maar ja die komen vast nog wel eens ..na een tijdje hoorden we muziek en zijn we er op af gegaan er was een fountain music schow met muziek waarop waterfontijnen dansten ja klinkt gek maar het is echt zo..daarna zijn we maar weer eens terug gegaan met de ferry waarmee we ook op het eiland gekomen zijn..toen ook maar weer eens ergens wat eten ik wou dit keer op save spelen dus zijn we naar een foodjunction gegaan een soort en met van beverwijk waar allemaal eettentjes stonden en daar heb ik weer chinees gehad nu met bestek ..want er zat saus bij..na een ijsje zijn we weer back to goh's gegaan zo heete het hostell waar we zaten daar heb ik een beetje zitten praten in het stuntelengels met twee zweedse dames en een zinbabwees en twee noren (hoge of lage dat weet ik niet) nou dat was wel gezellig olga heeft eerst nog even wat reachearch gedaan in een reuisboek en is daarna gaan slapen ik ben om een uur of 03:00 op bed gegaan om 09:00 weer wakker effe douche en al dat andere tas inpakken en er weer op uit eerst met een stadsbus naar een busstation daarvandaan naar johar barhum da's de grensovergang tussen singapore en maijsie en daar efffe wat papier invullen en paspoorten showen en toen weer verder toen een bus uitzoeken naar malacca een grotere plaats in malijsie en dat was oke dus na een uur of 6 reizen waren we er er stonden gelijk een stuk of tien vertegenwoordigers van guesthousses op ons te wachten..dus met de bus naar die straat daar een gusethousse uitzoeken voor 8 ringgit per nacht da's 5 piek ongeveer slapen we daar vanacht..nou toen ben ik er even alleen op uit gegaan en ben hier beland..ja helaas zijn er niet zo veel spannende en gekke dingen geeurd in deze twee dagen maar wie weet bedankt..ik hoop dat jullie begrijpen kunnen dat ik niet iedereen persoonlijk terug kan schrijven maar wel heel erg bedankt voor de mails ik heb komt er de volgende keer wel weer wat spannends in voor.. eerst zullen we wel in malacca blijven en dan na een dag of vier naar kuala loempia of zoiets de hoofdstad van malijsie waar de grootste hoogste gebouwen staan van de wereld.. nou ik stop er weer mee.. en hoop de volgende keer weer wat meer te kunnen vertellen jag har liten snopp (zweeds)= you are beatifull het beste and be carefull... tot de next mail... o'ja voor diegene die mij een mailtje gestuurd hebben heel erg er al een paar gelezen en ga zo de rest even bekijken.. doegie...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 311324

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: