shoppen,sushi & verloren koffer - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu shoppen,sushi & verloren koffer - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

shoppen,sushi & verloren koffer

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

18 April 2008 | Nederland, Langweer

hoi&hallo beste voorzitter van kanarifokvereniging ,,pietie pietie,, en alle andere wel of niet voorzitters van andere verenigingen,

Na een reis van 183 is het weer mooi geweest en ben ik weer veilig thuis beland in het pietereske LANGWEER en ondertussen mijn koffer ook.. ja die had er nog niet genoeg van en is nog even in frankfurt wezen kijken en vandaag per taxi aangekomen in huize kuipers.. tsja de AZO.. wat denkt ie wel niet die koffer.. uhh ik zal eerst eens even verder gaan waar ik was gebleven en dat was in Miami op de 14e april.. na een slecht nachtje slapen van allemaal lawaai.. ja er werdt weer behoorlijk geoefend in de naastgelegen kamers met als gevolg dat ik niet goed heb geslapen.. maar goed om een uurtje of 11.00 wakker en gaan douchen en aankleden waarna nog een beetje boekhouden en daarna op naar de shopping area..

De auto effe in een parkeergarage gedumpt en daarna op zoek naar iets van een lunch.. na 331 restaurants kwamen we de juiste tegen waar het allemaal betaalbaar en lekker leek.. hier even heerlijk gegeten alleen waren die gasten van de bediening zo traag als dat je een 350 liter rode koelvriescombinatie door het sleutelgat van de deur van rozemarijnstraat 25b in sparkenesse krijgt.. maar goed uiteindelijk een uur verder waren we uitgekauwd en zijn we ons eigen gang gegaan.. hedwich naar de tasjes,schoenen en kledingwinkels en ik naar alles behalve die winkels.. om 16.00 hadden we weer afgesproken en zat ik al in een barretje even te testen als ik nog steeds rum cola lust.. en ook even een computergame kaartspel striptease te doen waarna hedwich al binnen kwam en we daar nog wat hebben gedronken en daarna sushi hebben gehaald en weer zijn afgetaaid naar het hotel..

daar ben ik nog even gaan internetten en heb mijn tassen ingepakt net zoals hedwich.. uhh alleen hedwich had haar spullen en ik de mijne.. uhmm??? nou goed nog even een drankje bij het locale restaurantje KEY WEST GRILL en daarna nog even voor de buis zitten koekeloren naar ons favorite programma, FAMILY GUY
waar ik trouwens ook de hele serie van heb aangeschaft op DVD.. en na de gigantische spectakel zijn we op bedje gaan zei duimelot..

de volgende morgen zeer vroeg 05.00 na weer een nachtje van weinig slaap door het vreemde lawaai in het hotel + kiespijn en de zenuwen dat ik me zou verslapen., nou goed we waren gelukkig wakker en zijn gaan douchen en de laatste zooi in de koffers en inpakken en wegwezen.. ja eerst moest de auto even terug naar de verhuur dat was een heel gedoe om daar te komen maar uiteindelijk toch gelukt en de auto ingeleverd en met een bus naar het vliegveld.. hier inchecken wat ik even slim heb gedaan.. ja had 45 kg bagage en ook nog eens 10 kg handbagage en je mag niet meer dan 25 kg mee.. dus eerst 1 tas erop 26 kg.. en vervolgens de andere naast de weegschaal geplaats zodat al mijn 45 kg mee kon zonder bijbetalen.. dat scheelt weer 50 Usd.. toen zijn we even wat gaan ontbijten.. ja een spaans ontbijtje zeg maar.. aangezien iedereen op miami airport spaans spreekt.. allemaal van die mexicaantjes denk ik..

mijn vlucht was om 08.30 en die van hedwich 13.30 dus hebben we afscheid genomen en ben ik naar mijn vliegtuigje gegaan en heeft hedwich nog wat omgehangen op Miami international airport
aangezien er een dikke file was op het vliegveld moesten we effe wachten met opstijgen.... er zijn nog 6 wachtenden voor uiteindelijk de lucht in en op naar washington DC.. na twee uur vliegen en een lullig pakje pinda's kwamen we aan in washington.. nou hier vlogen we weer in een file dus nog maar even rondjesvliegen tot we landen konden wat nogal ruid ging.. maar goed veilig op de grond en vervolgens nog 5 uren omhangen tot de volgende vlucht zou vertrekken.. ja beetje drinken..eten..internet..nog meer drinken en een ijsje en hupee before you know is het alweer 16.00 en zou hedwich aankomen.. die kwam aan om 16.35 en konden we meteen door naar het volgende vliegtuig die naar amsterdam zou..

nog even een slof sigaretten aangeschaft en daarna snel het vliegtuig in.. daar een beetje tv kijken en allemaal andere dingen doen behalve slapen.. ja met als gevolg dat ik nog een schoen moet aanschaffen voor mijn derde been de JETLEG... nou goed na een uurtje of 8.00 vliegen en de reis nog even met hedwich te hebben ge-analiseerd waren we ook alweer in amsterdam waar het 0 graden was!! ja daar sta je dan in je aloha shorts en shirt.. nou goed we zijn niet van suiker dus niet janken.. bij de bagage begon het feest pas goed.. na een paar minuten had ik mijn 1e tas al.. alleen na een uur de tweede nog niet en hedwich haar koffer ook niet.. ja die heeft niet veel geluk in de kofferbusness.. op de heenres kwam de koffer ook al niet aan namelijk..
dus effe wat formuliertjes invullen en klaar was kees en zo konden we eindelijk naar edwin en mijn ouders die stonden te wachten.. die waren allemaal weer zo blij als 3 anderen dat ze ons zagen en eind goed al goed.. ja nog effe een bakkie drinken en wie zaten daar???
de familie postma hedwich haar ouders en zus lysbeth... ja dat was even een verassing.. zo hebben we nog even gezeliig gezeten en zijn daarna afgetaaid naar huis toe.. back in langweer

nou beste mensen het was me weer een waar genoegen af en toe een stukje te schrijven van de gebeurtenissen.. en na dit lang weekendje zuid,centraal en noord amerika is het weer de hoogste tijd om aan het werk te gaan..
zodra kuipers weer eens op pad gaat horen julie het wel via deze site..
iedereen bedankt voor het wel of niet lezen van de verhalen en kom eens langs zou ik zeggen..
groetjes van RADMER KUIPERS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 708
Totaal aantal bezoekers 311342

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: