Uhhh Slangen, 8x8 banen en Schilpadden - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Uhhh Slangen, 8x8 banen en Schilpadden - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Uhhh Slangen, 8x8 banen en Schilpadden

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

10 April 2008 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Dag beste microchip dipsaus verpakkers en alle andere mensen die dit lezen,
Aangezien er in het vorige verhaal van alles mis ging met krokoslangdogs en weet ik wat allemaal ben ik nu de kluts kwijt met al het gedoe.. ondertussen steken we net weer van wal van de amerikaanse maagdeneilanden waar we vandaag geweest zijn.. ja helaas is het niet gelukt om wat truukjes aan wal uit te voeren zodat ze in het vervolg dat maagdeneiland kunnen veranderen in eiland
maar goed om maar niet te lang om te blijven ouwehoeren zal ik snel beginnen met vertellen.. waar waren we ook alweer
uhh ja bij de EVERGLADES een nationaal park vol met krokodillen.

om een uurtje of 09.00 wakker en gaan douchen.. ja de vellen vielen er bij mij al af dus douchen hoefde eigenlijk ook niet.. als je weer nieuw vel krijgt.. maar goed na het douchen snel naar het slangen,hotdoggen en krokodillenpark
waar we met een airboot konden.. ja een boot zonder buitenboordmoter maar een grote ventilater achteropgebouwd.. je hebt ze vast wel eens gezien in een of andere film.. nou na eerst even een paar krokodillen te hebbenm bekeken zijn we in dat bootje gaan zitten wat me een bak lawaai was.. ja de krokodillen die zwommen hier en daar ook nog om ons heen dus maar hopen dat het hele zaakje niet ging kapzeizen.. maar dat viel mee.
zo zijn we vol gas door het moeras gejakerd/vlogen.. met hier en daar een verdwaasde krokodil, schildpad en weet ik wat voor vreemde bewoners.. na een paar 360 graden spins.. waarbij de boot vol met water stroomt.. ja lekker was dat.. gelukkig wel droog gebleven..
na het airbootspectakel zijn we naar een krokodillenshow gegaan.

deze show was een spectaculaire show waarbij een gast met de krokodil aan het vechten was wat bijna mis ging.. vervolgens nog met zijn kin de bek van de kroko open houden.. ja als je dat een beetje verkeerd doet ben je direct geschoren .. nou goed na het krokodilspectakel zijn we nog met de zogenaamde TAPEKROKO op de foto geweest een krokodil met tape om zijn bek.. ja beetja laf maar goed.. daarna even een hotdogje halen bij de local hotdog/krokodilnuggets ( kipnuggets maar dan van krokodillenvlees ) shop.. toen nog in een hok vol slangen die daar een beetje lagen lang te zijn.. vervolgens was er een krokodillenvoedershow.. nou die beesten zo'n 100 schat ik die lagen daar overelkaar heen gestapeld in de rij om te eten.. en wat kregen ze????
Dooie ratten met huid en haar.. 1 haps crackers voor die kroko's ja wel weer een spectakel dat gebeuren daarna hebben we nog wat rondgeneusd en oa een CHEETAH,kudde gansen ( heb holger nielson niet gezien trouwens ) en nog wat verdwaalde levende dierentuin atribuuten.. daarna de slangenshow..

eerst wat van de vreemde slangen.. ja een soort van afrotslang.. als je die pissig maakt bijv. door te zeggen:
HEEJ SLANG MAAK DAT JE UIT DE ,,VOETEN,, KOMT ... dan wordt ie pissig en begint ie te sprayen wat niet fijn is kon de slangentemmer vertellen.. verder was er nog een albinopython een witte python dus.. deze hebben hedwich en ik even als boa gebruikt om ons nek.. alleen zat de slang binnen no time met zijn staart bij hedwich in het broekje.. hihihi.. tjsa voor je het weet ligt ie helemaal om je heengekronkeld.. en ben je het pineutje..
na dit spectakel zijn we er als een haas vandoor gegaan richting TAMPA BAY waar we naar de Bush Gardens zouden een soort van rollercoasterpark/dierentuin.. nou dat was een hele rit.. moesten we door dat evergladespark en jakkerden we bijna over een overstekend schilpad heen..
vervolgens nog even een flink portie regenbuien op ons dak en als toetje van de 500km rit nog even een file van 2-3 uur.. tsja wij als twee niet-blijen daar in tampa aangekomen en een hotel gezocht en even wat gaan eten bij de WENDY's en daarna in het bedje..

de volgende ochtend naar Buschgardens dat park.. ja uiteraard was er weer een of andere vakantie aan de gang met als gevolg dikke rijen voor elke atractie.. zo hebben we meteen een uur staan wachten om binnen te komen nog een uur voor de eerste 8baan en daarna in een kanariepietenhok beland.. hier een bakkie voer gekocht met als gevolg dat hedwich binnen no time een wandelende tak was met 6 gekleurde kanaries op haar hoofd,armen,schouders en handen.. vervolgens zijn we wat gaan eten in een BBQ restaurant en daarna nog wat spectaculaire 8 banen.. ja echt supergaaf dat 8 baan gebeuren.. zo zijn we nog met een trein door een mini serengettie gereden waar wat oliefanten , giraffen, zebra's en weet ik wat allemaal nog meer voor donker-afrika beestjes.. ja best leuk zo'n dierentuin/8 banenpark.. ook nog een waterbaan op.. ja ik als een bange hand in 6 vouwen opgevouwd voorin het bakkie om niet nat te worden.. nou dat ging me redelijk goed af.. daarna nog de nodige achtbanen en zo hebben we in totaal 8 achtbanen gedaan.. en nog op een kermis beland.. hier een mini simpsons gewonnen en een computerspel.. waarna we het wel hadden gezien en het park ook dicht ging..

die avond niet al te veel uitgevogels.. ik ben nog even met de auto op zoek gegaan naar een supermarkt en daar wat drinken en toetjes gehaald.. en vervolgens bij de wendy's ons dinee gescoord.. waarna we weer in ons bedje zijn beland..

de volgende morgen 4 april alweer zouden we naar het waterpark.. ja vol met glijbanen en dat soort gein.. nou eerst effe douchen en uitchecken en daarna naar dat waterspectakel.. hier een beetje liggen zonnen en zo af en toe effe een glijbaantje meepikken.. ja best lekker een beetje in die zwembaden omhangen.. nog effe wat fastfood naar binnen gemikt waarbij hedwich een mayozakje even open zou bijten.. met als gevolg van onder tot boven onder de mayonaise.. nou goed maar goed dat dhr. VET voornaam SER eens een handige uitvinding had gedaan ,, de SERVET ,,
die middag nog de een en andere glijbanen en andere gekke dingen-attarcties gedaan en toen maar afgetaaid om naar MIAMI te rijden.. ja dat ging gelukkig ietsje beter af dan de heenreis.. zo zijn we vrij vlot door de everglades gejakkerd zonder schilpadden te hebben platgejaagd ... alleen kwamen we in een zwarte buitenwijk van miami terecht.. waar de politiewagens op en af reden.. ja geen zuivere koffie daar..

na lang rondjakkeren kregen we steeds meer honger en zijn uiteindelijk bij een HAITIAANS restaurant beland.. ja nu snap ik ook waarom daar zo weinig mensen wonen.. dat eten daar is niet te kauwen.. nou goed toch maar wat naar binnen gewerkt en daarna snel een hotelletje gaan zoeken in Miami..
dat lukte effe later al en zo konden we na een lange dag eindelijk lekker een tukkie doen.. nou wat er de volgende dagen gebeurde schrijf ik jullie morgen wel even.. ga nu zo even wat shows hier bekijken en wat eten in een van de 8 restaurantjes en nog wat relaxen en dan zijn we morgen alweer op de britse maagdeneilanden..
groetjes en tot mails..
ps: zal even kijken of we vandaag of morgen eens wat foto's kunnen plaatsen maar het internet is hier niet geweldig aan boord kwa snelheid.. dus maar zien of dat gaat lukken.. nou de groeten

• 10 April 2008 - 09:49

Lucas:

Die Maagdeneilanden ben ik net van terug is wel erg mooi daar.
    En ze heten sindsdien inderdaad niet meer Virgin Islands maar Dirty Islands,maar volgens mij heeft iedereen die zelfde grap al eens bebruikt lijkt me
    zie je met een week alweer hier geloof ik of niet

• 10 April 2008 - 16:04

N€iels:

Ras, wil je me even terugmaile?
    Groetjes Niels