de bleekmiddelwas en weer politie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu de bleekmiddelwas en weer politie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

de bleekmiddelwas en weer politie

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

29 Maart 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

dag beste achteruitkijkspiegelfabriekanten en alle andere spiegel fabriekanten en alle helemaal geen spiegel fabrikanten,
Zo vanuit een aardig op temperatuur gekomen Daytona beach waar ik nu achter de computer zit zo rood als mijn bankrekening en als het badpak van pamela anderson in baywatch.. ja ik ben nogal van de anti zonnesmeerprakkemiddeltjes en nu na een dag zonnen zo rood als wat..
maar goed ik zit hier niet bij praatgroep de vebrande zonnetjesclub dus zal ik maar snel beginnen met waar ik ergens was gebleven en dat was op 21 maart ergens in een dorpje in louisianna of missisippi ja waarom al die staten nu vrouwennamen hebben hier zoals Floor & ida, louise & anna, neef Ada, miss Sippie en ga zo maar door.. uhh maar goed we hebben daar dus een nachtje vertoefd en zijn de smorgens weer verder gegaan richting florida.

na een paar uur tuffen kwamen we aan in florida daar zijn we eerst even naar een infocentrum gegaan om wat van de 2389 folders mee te nemen verder nog wat kaarten etc. en daarna snel weer verder.. uhh ja met de nadruk op SNEL..
ik was even in dromenland en reed 88 en dacht dat het kilometers waren maar het bleken MILES.. ja dat duurde niet lang en oom agent al... LICENCE and REGISTRATION PLEASE.. hij zei dat ik mijn rechterpoot op dieet moest zetten.. ja je mocht er 70 mile .. ik nog geprobeerd van is dat niet per persoon maar daar trapte hij niet in.. nou omdat we uit nederland kwamen en geen tijd hadden ons tijd te verspelen heeft ie ons laten gaan met een waarschuwing.. pff dat scheelde niet veel dus..
zo zijn we even later in pensicola beland en hebben daar even wat gedronken en ook even in de bibliotheek ge-internet
waarna weer vlug verder naar TALLAHASSEE

eenmaal in tallahasse beland zijn we naar de dutch inn gegaan.. ja dat was typisch nederlands een motel met 1001 verschillende nationaliteiten van donkerzwart tot koeloeyouk geel en van melkfles wit tot vuurtorenrood.. nou goed daar konden wij ook nog wel bij..
zo zijn we even wat gaan opfrissen tv kijken en daarna met de auto op zoek gegaan naar een restaurant... dat werdt deze ker applebee waar het zwart zag van de mensen. vanwege een of andere springbreak vakantie.. nou goed hier effe wat gegeten en daarna op zoek naar een BIOS voor de film SHUTTER een beetje een enge film.. die hebben we daar gezien en zijn daana voor de verandering nog maar eens verdwaald.. uiteindelijk weer op de juiste weg naar het hotel waar we in bedje zijn gegaan..

de volgende morgen een uurtje of 10.00 uit de veren en richting jacksonville een stad bij de oceaan in florida hier hebben we even wat gegeten bij IHOP ( international house of pancakes ) tsja wat ze al niet verzinnen.. nou goed aangezien in jacksonville niet echt veel te beleven blek zijn we maar verder getuft en zo in het plaatsje st.augustine beland. hier een hotel zoeken maar die receptionisten dachten zeker dat ik de toko op wilde kopen aan het prijskaartje.. uiteindelijk bij een HOSTEL beland.. daar vroegen ze 95 USD!!! ja dikke PIEPPPP... in geen 95 jaar dus... nou zo zijn we maar weer uit de stad vertrokken en er ietsje buiten een motel opgezocht.. hier effe een tukkie gedaan en daarna nog wat voor de TV omhangen waarna we de stad in zijn gegaan.. een toeristische kruidvat.. uhh Trekpleister.. ja met straatjes vol souvenirprakke , cafeetjes en restaurantjes en 1001 spooktour aanbieders..

zo zijn we in een restaurant beland waar we 20 minten gezeten hebben en toen nog niet waren geholpen.. ja mischien dat ze dachten die twee daar is niks meer aan te helpen maar in dit geval dus wel..nou met de P in zijn we afgetaaid naar een andere toko waar waarschijnlijk veel kabouters kwamen te eten aan de porties te zien.. ja een soep wat met twee lepels vol op was en een pizza zo groot als een kofieschoteltje.. wel hadden we er live muziek bij van een of andere bandparadist die best een stukje kon zingen en gitar-reren.. uiteindelijk zijn we in een chocoladeboetiek beland om nog een stuk chocola naar binnen te werken en daarna op zoek naar en gezellig cafeetje.. ja cafees genoeg maar gezellig ho maar.. zo zijn we uiteindelijk bij een GOST TOUR beland.. 24 usd p.p. nou dit was zo'n fiasco dat ik het voor 24 usd toe nog niet eens nog eens zou willen doen.. tsja wat een flauwekul allemaal zeg.. een poppenkast van hier tot tokyo.. nu vraag ik me weer af wat ze in tokyo zeggen.. daar kunnen ze niet zeggen van hier tot tokyo namelijk.. nou ja wat doet het er toe er was geen flikker aan..

na de ghsottour zijn we nog wat drinken gaan halen bij een tankstation en daarna terug naar het motel en op bedje.

de volgende morgen een uurtje of 10-11 wakker en het was paashaaszondag of zoiets we zouden vandaag naar julia simon een kennis van me die ik 8 jaar terug in thailand heb ontmoet.. eerst nog even naar de OUTLET .. pffff.. niet weer he.. die winkels en winkels.. nou gelukkig was die zooi daar dicht en zijn we maar meteen naar JULIA gereden waar we een fesst hadden bij haar moeders huis met zwembad en alles erop en eraan..
hier lek het net een kindercresche.. ja alleen maar jonge vrouwen met kuikentjes in hun buik en sommige waren al uitgekomen en die liepen daar rond te schreeuwen.. nou goed hedwich en ik hebben gezellig in het zonneje gezeten en wat gedronken gegeten en daana nog meer gedronken en gegeten.. zo kregen we nog allemaal kadootjes van julia en zijn om een uurtje of 18.00 naar julia's huis gegaan.. daar ben ik eerst even wat kleding gaan wassen.. daarna hebben we KIP gegeten en ben ik nog even mijn verslag gaan tikken en vervolgens in bed beland....

de volgende morgen om een uurtje of 10.00 wakker en even gaan internetten en er ook meteen even foto's op gezet op mijn site en al de texten erbij.. tsja een boel werk maar goed julia had ondertussen weer een vriendin met een baby op bezoek maar hier was het meeste lawaai al uit... dus konden we rustig verder gaan met internetten,praten en omhangen.. ik heb ondertussen nog even een wasje gedraaid alleen ging dat helemaal fout ja.. er stond een fles en daar bleek bleek in te zitten.. uhh bleek bleek???? ja chloor of hoe heet dat spul.. er kwam een drup op mijn australia rugbytrui en die begon ineens groen naar bruin te kleuren.. toen heb ik maar besloten om de rest van het goedje er niet in te mikken.. ja uiteindelijk had ik de goeie fles en zo heb ik nog een wasje kunnen draaien..
die middag zijn we met zijn 4-en julia en cheryl haar huisgenoot en hedwich en ik naar een vuurtoren gegaan om hier weet ik hoeveel treeen... nee geen treeen bier ofzo maar treeen van een trap.. ja iedereen verschrikkelijke spierpijn behalve kuipers natuurlijk..
zo kwamen we daar als drie manke nelissen uit de vuurtoren en een begeleider erbij ( me ) zo nog wat in wat ouwe huisje zitten sneupen die daar nog stonden van zovel duizend jaar teug.. uhh honderd.. ondertussen lag er nog een slang in een van de tuinen..
ja maar deze bleek niet gevaarlijk..

Nee het was geen tuinslang mensen maar gewoon een huis tuin en keukenslang weet ik veel welk merk.. ja mischien ratel of een ander onschuldige slang.. toen julia hem wou vangen ging ie er als een haas maar dan zonder poten vandoor.. na de vuurtorenboel zijn we met de auto op het strand gaan kijken en daarna WINKELEN.. nou vooruit maar weer.. zo heb ik ook nog wat kleding kunnen kopen en hedwich ook het een en ander.. daarna zijn we wat gaan eten.. hedwich en ik hadden julia en cheryl uitgenodigt om mee uit eten te gaan .. zo zijn we in een of ander restaurant beland en hier hebben we lekker gegeten.. daarna snel terug want julia en cheryl moesten om 21.00 aan het werk en zo hebben hedwich en ik nog wat voor de TV zitten chips te kauwen en wat drinken,praten en ADULT SWIMM kijken.. wat een erg grappige serie is hier op TV..

nou beste mensen dat was het eerst weer.. in de volgende brief zal ik vertellen hoe we vast kwamen te zitten in disneyworld en hoe we op stap gingen wat uit de hand liep.. ja ben ergens beland in een of andere afrikaanse tent vol donkere mensen in een gevaarlijke buurt.. de foto's staan er wel al op trouwens.. nou de groetjes en tot mails.
en blijf reageren allemaal..
groeten van Radmer

• 29 Maart 2008 - 11:38

Johannes:

Hey Radmer en Hedwich, als de spijkerbroeken daar zo goedkoop zijn, kun je er een paar voor me meenemen??
    Maat 34/34. Mag Hedwich ze wel uitzoeken!! Geen smalle pijpen...

Groetjes..

• 30 Maart 2008 - 13:07

Lys:

Wie is die Joran van der Sloot?