de FAKE hotels en bad luck in VEGAS - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu de FAKE hotels en bad luck in VEGAS - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

de FAKE hotels en bad luck in VEGAS

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

14 Maart 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

dag beste japanse highschool concierges en alle andere mensen,

Vanuit albert kurkie zal ik jullie even verslag doen van de laatste gebeurtenissen alhier in de vereniging van urinated statuten of arm mekka.. uhh VS ofwel USA... we waren gebleven in een of ander vaag dorpje ergens in de middle of nowhere.. waar we de avond ervoor waren gestrand en alle hotels vol zaten en zo uiteindelijk bij een of ander maffioozie terecht gekomen die nog een hotelkamer had.... ja splinternieuw gebouwd alleen dan 160 jaar terug..
die morgen ben ik effe in bad gegaan en raakte het warme water op... ai ai.. hedwich natuurlijk zo blij als iemand die helemaal niet blij is.. nou goed we zouden toch snel verkassen naar LAS VEGAS
we waren ook al wakker gebeld.. want een of andere iemand had bedacht dat het zomertijd werdt.. en zo werden we er een uur bij in genaaid.

onderweg naar las vegas hebben we effe bij een van de triljoen FOODCOURTS een broodje gegeten en daarna de strip op.. zo heet de beroemde straat met alle casino-hotels etc.. ja daar effe sneupen en even later zagen we THE MIRRAGE al staan.. een gigantisch 5 sterren hotel-casino.. en dat zijn deze keer geen sterren in het keukenraam maar echte sterren.. ja daar werdt de auto van ons afgenomen en door een of andere picolo in de garage gezet waarna we op zoek konden naar de kamer.. 10012.. ja een leuk kamertje met een koelkast die niet open wou.. gelukkig hadden we zelf nog twee fles wijn dus die effe koud zetten voor het geval we een miljoen zouden winnen.. toen even een beetje in de chique kleding.. want in een overal kun je daar nier rondjouwen.. ja de mensen zagen er daar allemaal pico bello uit.. dus moesten wij ook maar een beetje netjes.. ondertussen ben ik even de kaarten gaan verwisselen van de hotelkamer want die deden het niet en zou ik ook even geld opnemen wat helemaal mis ging.. ja een gedoe allemaal met als gevolg weer een half uur verder een geen geld..

toen samen op de sneup in wat nabijgelegen luxe hotels.. ja daar heb je winkels met slippers van 400 dollar.. ja in geen 400 jaar zoals hedwich dat altijd zegt.. ondertussen ben ik even mijn geluk gaan proberen wat goed begon maar slecht eindigde.. nou goed volgende keer beter.. daarna zijn we even wat gaan eten bij een italiaan.. een beetje pastaprakke.. en daarna even internet checken.. wat denk je??? 60 USD per uur!!! in geen 60 jaar natuurlijk..
wel even snel de uitslag van heerenveen-nac gecheckt.. 3-0 .. dus toch nog een beetje geluk.. die avond hebben we nog eens geprobeerd maar weer allebeide BAD LUCK.. toen uiteindelijk nog in wat casinos beland waar je goedkope margaritas kon drinken en daarna in de hotelkamer het flesje wijn effe burgemeester gemaakt (op)..

de volgende morgen... kuipers zou even gaan zwemmen in het gigantische 5 pool zwemcomplex... maar wat denk je.. DICHT... nou maar weer in het zwembroekie naar boven en nog maar even gaan slapen en daarna zijn we gaan douchen en uitchecken en hebben we de auto effe ergens geparkeerd en zouden naar de STRAPOSFPHERE.. of zoiets.. een gigantisch hoge toren met drie kermis attracties er boven op.. aangezien we beide wat troubles hadden met de bankpasjes hebben we maar besloten in het kader van de bezuinigingen om dat te skippen en vervolgens zijn we wat gaan eten en allerlei verschillende hotels en casino afgegaan waar we spelletjes hebben gedaan.. airhockey, kermis attracties zoals sla de kip in de pan.. daar hebben we nog twee ieniemienie pino's van sesamstraat mee gewonnen..
verder nog een show gezien in CIRCUS-CIRCUS ook een groot hotel-casino.. en toen kwam hedwich erachter dat ze haar telefoon in het hotel had laten liggen..

met een gang als een snelle speer wij uit circus circus en volle vaart richting auto.. tsja onderweg kwam hedwich erachter dat ze niet goed had gezien.. hij zat gelukkig nog wel in de tas.. nou weer gerust verder en toen maar eens even het andere hotel opgezocht.. MOTEL 6 wat meteen een sterrenregen aan sterren minder was dan the mirage.. maar goed bed is bed.. dus wat maakt het uit.. daar even een tukkie gaan doen en die avond als twee hongerige beren op zoek naar eten.. zo zijn we bij een casino beland waar je goedkoop kon bikken.. ondertussen allemaal shows gezien in een andere buurt van las vegas.. hier was een gigantische straat met een verlicht plafond waar een lichtshow te zien was.. verder nog wat shippendales waarmee je op de foto kon.. en al dat soort hou-de-man-aan-de-gang-prakke daarna in een bioscoop park beland.. daar effe een film gezien. in een volbepakte bios waar 100% van de bezoeker nederlander was.. ja we zaten er met zijn tweeen..
halverwege kwamen er nog wel twee binnen .. die hadden zeker half geld betaald ofzo.. wie komt er nu halverwege de film binnen??? na de film terug gegaan en op bedje...

de next morning al weer vroeg bij de veren en zo was ik al om 08.30 wakker en hedwich effe later ook.. nog wat omgehangen en tv kijken en toen was het ook zo een uur of 10.00 waarna we zijn gaan douchen en er vandoor.. effe tanken waar het goedkoop kan.. ja dat scheelt nogal eens wat.. het goedkoopste is 2,99 USD voor een GALLON ( 3,8 L ) en het duurste is 4,40 USD daarna richting de HOOVER DAM een of ander stukje beton die wat water tegenhoudt.. hier effe een beetje omgestruind toen in een plaatsje williams beland om te gaan internetten en zo ook het vorige verhaal geplaats..en daarna richting de grand canyon.. wat ook weer wat bergenprakke is.. ja rijveine bende en dat soort gedoe.. hier moesten we 25 USD park entree betalen en na 2 minuten hadden we het ook wel gezien.. we zouden gaan slapen in een of ander dorpje maar dat was niks dus maar weer verder getuft... en zo nog een HERT gezien en een WOLF.. ja zag de 7 smurfen er niet bij en de grootmoeder.. of hoe zit dat ook alweer met dat sprookje????
nou als een formule 1 coureur ben ik door de bergen gescheurd en zo kwamen we in een of ander dorpje uit(FLAGSTAFF) wat ook niet veel soeps was... daar hebben we nog wel even wat gegeten en zijn daarna doorgesjeest naar Phoenix een plaatsje in de staat Arizona.. daar in een motel beland om te gaan slapen..

de volgende dag zijn we naar een paardenranch gegaan.. ja we zouden paard rijden voor de verandering.. nou zoeken en zoeken en uiteindelijk heeft de locale piet jouwsma ( schilder ) ons de weg gewezen en zo kwamen we bij de rach.. daar twee paarden uit de stal waar al een zadel op zat en zo met een of andere vrouwlijke mcguyver figuur de bergen in.. ja allebeide 1 pk dat gaat niet zo snel.. en zo sloften we door de bergen/woestijn.. waar wat kaktessen stonden en andere vegetatie en waar een schietterein van de politie was.. ja met een beetje pech wordt je daar dus ook nog van je paard geschoten.. na een uurtje hobbelen zijn we weer verder gegaan en hebben even gebruncht bij APPLEBEE een of andere tent waar je verdomd goed kan eten.. ( zijn er zonet al weer geweest ) na een hapje eten zijn we richting TUCSON gereden ook weer een plaatsje in Arizona.. hier zouden we een hotel zoeken.. nou dat was weer een feest zeg... het eerste hotel was niks en zat vol... het tweede hotel was een of ander gebouw wat 1092 jaar terug een hotel was.. alleen zijn ze vergeten het bord eraf te halen.. het derde hotel zag er mooi uit en ik naar binnen en dit bleek een theater te zijn wat vroeger een hotel was.. en waar het bord nog op het dak stond.. tsjonge jonge jonge zeg..

toen een MOTER MOTEL.. ja zag er een beetje ruig uit allemaal.. maar goed.. nou hier was geen motermuis te bekenen en ik eens informeren wat er aan de hand was.. ja dat hotel betsond ook niet meer.. zo zout heb ik het nog nooit gegeten.. uiteindelijk een motel gevonden en eerst eens even gevraagd of er ook een bowling in de buurt was.. wat het geval gelukkig was.. hier ingecheckt en opgefrist en daarna met de benenwagen naar de bowling.. dit leek een klein stukje op de kaart.. maar bleek een gigantische wandeltocht te zijn..
bij de bowling aangekomen kregen we wel waar voor ons geld.. 7,5 USD pp voor de hele avond bowlen 20-23 uur.. en bier voor 50 usd cent!!! ja feest dus.. zo hebben we 10 games gebowld.. en mikte hedwich er nog bijna het plafond van de bowlingbaan eruit met een zoekgeraakte bal.. uhh.. ja nog effe boem klabam paf zoef knal plat op de snavel op de bowlingbaan.. maar goed een leuke avond gehad daar en om een uurtje of 23.00 weer terug gesjouwd.. en gaan slapen in het motelletje...

wat er de volgende dagen gebeurde vertel ik wel in de volgende mail... ja heb ondertussen ook even een bak foto's erbij gezet.. kijk maar even.. en zal er zo even wat texten bij zetten..
jullie allemaal de groeten en tot mails.
ook de groetjes van hedwich

• 17 Maart 2008 - 08:31

Lys:

Leuke foto's! Jimme binne net stiekem trouwd yn die lytse Chapel he?
    Lit it mij net merke. Ik wol der ek hinne!!!!!!

Tutsjes en groetsies