kuipers aan de playa´s - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van radmer kuipers - WaarBenJij.nu kuipers aan de playa´s - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

kuipers aan de playa´s

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

18 Januari 2008 | El Salvador, San Salvador

dag beste beenhars fabrikanten en alle andere mensen,

vanuit een beetje vreemde stad zal ik jullie even een verslag doen van de gebeurtenissen in costa rica die niet al te spectaculair waren..ja een beetje aan het strand omhangen.. ik hoep dat het een beetje een goed verslag wordt want dit is weer een toetsenbord waar de helft niet van werkt en waar de belangerijkste knopvan mist de SPATIE.. ja die heb ik er nu helemaal afgesloopt en druk nu het zielige kleine knopje steeds in die er van over is gebleven van die gigantische grote spatieknop...
ondertussen zijn we al weer een heel stuk verder over die spastische spatieknop en heb ik nog niks verteld.

nou de 9e januarie om een uurtje of 10.00 wakker waarna ik nog even snel internet ben gaan checken en daarna de tas gaan inpakken waarna richting busstation alwaar ik een beetje gewond uit de taxi ben gekropen... ja er stond een grote bus te toeteren achter de taxi waar ik van schrok en zo mijn elleboog stoote aan de deur met een bloedbad als gevolg... nou daar aangekomen een ticket halen en effe wachten en zo ook even wat ontbijten met een T....ja lucas zo beter?? kreeg klachten dat ontbijten met een ,,t,,was.. ik neem vaak ontbijt met koffie maar oke maar weer...uhmmm..
nou ook nog even een zonnebril aangeschaft.. ja een levensechte vette ray ban maar dan nep... die ik trouwens ook al weer kwijt ben...laten liggen in een internetcafe...tsja..maar goed.. na het ontbijtje en de brilhandel was de bus er die weer zo krapzat als een sumoworstelaar in een babypakje.. nou na 4 uurtjes tuffen was ik in de stad liberia en daar maar meteen een ticket proberen te kopen naar managua..ja proberen... die dingen waren namelijk allemaal vol tot de 13e.. nou dan maar de 13e alleen betekende dat ik nog wel 4 dagen in liberia zat waar nog minder te beleven was dan op een doordeweekse maandag in een pub op planeet pluto die gesloten is...

maar goed.. mijn reis naar nicaragua was veilig gesteld om daar mirelle op te halen.. toen eens even sneupen naar een hotel die ik al snel had gevonden .. alleen wel een dormitory room...maar goed
vervolgens naar een internetcafe waar ze zowaar mijn foto´s konnen scannen..ja eindelijk.. alleen duurde het wel 3 uur!!! maar had geluk dat fernanda on line was dus vermaakte ik me wel met haar daarna effe wat eten.. pizza.. ja had een bon van het hotel gekregen voor een gratis drankje bij een pizerria.. tsja die pizza koste twee keer zo duur uirteindelijk... met allemaal vreemde belastingen etc eroverheen.. maar goed had weer wat gegeten en ben daarna op avontuur gegaan om wat te drinken..
dat lukte aardig alleen bevalt me die tafeltjescultuur niet zo.. ze hebben geen barren maar alleen tafeltjes.. en daar zit je dan alleen wat aan te zitten.. niet veel aan dus..zo ben ik 3 cafe´s afgegaan en had het daarna wel een beetje gezien.. tot mijn schrik vond ik nog een pakje nieuwe condooms nog in de verpakking.. tsja.. die gasten die dat zijn kwijtgeraakt zijn mooi van de kouwe kermis thuisgekomen.. zie het al voor me.. vol temeperament eindelijk thuis... en dan blijken ze het doosje condooms te zijn verloren.. erg sneu..
nou daarna ben ik maar op bedje gegaan..

ik schrijf jullie in de volgende brief wel mer.. dit is klote zo met die defecte spatie.. zit me meer op die knop te concentreren dan op het verhaal.. en buiten dat ben ik jarig en gaan we zo uit eten.. dus heb nog haast ook...
tot een volgende brief dan maar..
groetjes radmer

  • 18 Januari 2008 - 07:58

    Claudia:

    Hoi Ras,
    gefeliciteerd, hoop dat je fijne verjaardag hebt gehad, geniet er lekker van! Qua weer etc mis je hier helemaal niks dus enjoy!
    Groetjes Claudia

  • 18 Januari 2008 - 08:58

    Natasja:

    Hey,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Natasja

  • 18 Januari 2008 - 10:00

    Jan Henk:

    Hee Ras nog gefeliciteerd. Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, ik kon niet komen moest werken maar haal later wel eens een biertje bij je ha ha ha. Veel plezier nog en doe ook ff de groetjes aan de buuv.
    Groeten Jan Henk

  • 19 Januari 2008 - 03:12

    De Bonk:

    waar zijn de fotoos van de mup??

  • 20 Januari 2008 - 10:32

    Heidi:

    ontbijten met een koffie of met een T? gheheheheheheheheh

  • 20 Januari 2008 - 11:14

    Heidi:

    suske en wiske en de spastische spatiebalk.

  • 23 Januari 2008 - 07:17

    Hahaha:

    Suske en Wiske en de kappotte kapokjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 311734

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: