Kuipers en het val-in-de-steeg- avontuur - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Kuipers en het val-in-de-steeg- avontuur - Reisverslag uit Langweer, Nederland van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Kuipers en het val-in-de-steeg- avontuur

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

05 Juli 2008 | Nederland, Langweer

dag beste Morfinefabrikanten en alle andere wel of niet fabriekanten.
Na alweer een maandje of 2-3 terug te zijn in nederland dacht ik eens even slokje te gaan drinken in een van de plaatselijke dorpscafe's van langweer.. tsja om een kort verhaal lang te maken. volgden er nog een paar drankjes en hier en daar een praatje en zo belande ik op de haven en heb daar nog even staan lullen.
om een uurtje of 03.30 zou kuipers naar huis alleen kwam ie erachter dat ie de sleutel had vergeten..tsja een probleempje dus.. nou eerst eens effe met nielsproberen te bellen. alleen nam die de telefoon niet op.. tsja toen moest er een andere oplossing komen.. dus na het drinken van een kopje oploskoffie ( in mijn gedachten ) kwam ik tot de volgende oplossing:
effe via mijn buurvrouw haar huis het dak op en zo weer naar mijn dakterras en daarna naar binnen.. gelukkig stond er een steiger naast de buurvrouw haar huis dus was ik binnen NO-TIME het dak op... helaas was ik nog sneller weer beneden.. tsja kuipers zou even voelen aan een plank of ie sterk genoeg was net zoals je soms met 1 voetje effe op het ijs voelt hoe sterk het is... nou zo gedcht zo gedaan alleen was het plankje effe iets slapper dan gedacht en tsjakka daar kuekelde kuipers zo een meter of 7-8 naar beneden.. dat ging zo snel dat ik niet eens tijd had om te kijken of de voegen van de bovenste stenen er wel goed in zaten...
met een dikke klap kwam ik terecht op de tegels onder in de steeg.. bij nader onderzoek bleek er gelukkig geen tegels stuk te zijn..
wat wel een beetje lastig was is dat ik daar voor half dood op de grond lag.. tsja dus maar snel effe 012 bellen... nou daar namen ze niet op.. en toen maar eens effe 112 gebeld.. daar kreeg ik er iemand voor die ik gevraagd heb of ze mischien effe tijd hadden voor een ritje langweer met een ambulance.. ja dat ging wat vreemd allemaal en zo wist ik niet zeker of de boodschap door was gekomen en mijn telefoon die hield er ook mee op.. tsja daar lig je dan in een steeg voor pampus.. nou zo ben ik de steeg maar even uitgetijgerd en op straat gaan liggen en daar een beetje HELP..AU..HELP geroepen.. tot ik twee identieke lichten zag aankomen zeg maar twee motorrijders die precies 1,4 meter uit elkaar bleven rijden uhh naast elkaar.. later bleken het de smerissen te zijn.. die hebben me vervolgens geholpen.. en op een houten plank gelegd... ja dat was er vast 1.. nu maar hopen dat die andere 5 er niet omheen kwamen zo zijn ze een hele tijd aan klojo-en geweest om me goed op die plank te krijgen waarna ik de amnbulance in kon.. nou effe vol gas naar heerenveen en daar eens effe kijken wat er aan de hand was.. ja daar heb ik 5 uurop dat plankje liggen creperen van de pijn... om te kijken of mijn nek ook was gebroken.. dat viel gelukkig mee alleen was mijn hiel,hak,enkel been wel helemaal aan gort om maar te zeggen zo stuk als het buro op de 67e etage van het world tradecentre nadat bennie laden er in was gevlogen... niet zo best dus..
nu lig ik in heerenveen en wordt maandag overgeplaats nar groningen waar ze me gaan opereren.. en dan maar eens verder kijken..
waarschijnlijk straks 6 maand uit de rotatie voor ik weer een beetje fatsoenlijk kan lopen..
nou beste mensen dit keer niet zo'n lange reis maareen enkeltje ziekenhuis heerenveen
mar zo is iedereen effe op de hoogte en als er iemand langs wil komen mag dat gerust
bel of sms wel effe 06-18050070
groetjes van radmer en mijn vriend het morfinetoedienapperaat ( dat kan je beste vriend zijn als je wat pijn hebt)

  • 06 Juli 2008 - 13:25

    Thaeke:

    No jong, dat is net sa moai allegear. Mar fansels hast ek noch wer gelok hân dat allinnich dyn poat kadúk is. Betterskip dan mar Radmer...

  • 06 Juli 2008 - 15:46

    Bonk Uit Portugal:

    Kun je wel automaat rijden straks ??

  • 06 Juli 2008 - 19:02

    Ht96:

    De hele wereld gezien en van alles beleefd,maar in Langweer beleef je het pas.
    Veel sterkte met de a.s.operatie en we hopen je ondanks alles weer snel op de been te zien.

  • 06 Juli 2008 - 21:38

    Ginny:

    Lieve Ras! Mijn god wat weer een verhaal!..We hebben vrijdag in de wielen nog wel aan je gedacht hoor..en de nummers I believe I can fly en were flying high beluisterd die Niels even speciaal voor jou heeft gedraaid!Maar wat een mazzel heb je gehad zeg..had zeker anders kunnen gaan!Veel sterkte en hoop je snel weer eens te zien!Hou je het wat vol met de zusters en de morfine? Groetjes Ginny

  • 07 Juli 2008 - 08:20

    Froukje:

    Hé Ras...!

    Je hebt wel geluk gehad zeg, wat een val...!
    Maar succes met de operatie en van harte beterschap...!

  • 07 Juli 2008 - 08:39

    Jan Henk:

    Hee Ras.
    Heel veel sterkte de komende tijd met je operatie en revalidatie.
    We houden wel ff contact.

  • 07 Juli 2008 - 09:01

    Kirsten:

    Hé Rasmoes,

    Wat een pech. Je hebt inderdaad geluk gehad dat het alleen je voet is, maar het blijft natuurlijk niet leuk. Als het goed is ga je vandaag onder het mes. Veel succes en sterkte!

  • 07 Juli 2008 - 09:38

    Claudia:

    Hoi Ras,
    wat een drama zeg! Tuurlijk het had nog veel erger gekund maar dit is ook pijnlijk en super vervelend! Veel sterkte met je operatie en we houden contact!

    Groetjes Claudia

  • 07 Juli 2008 - 13:45

    Arie De Jong:

    Hoi beste Ras,

    Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je in ieder geval snel weer naar buiten kan en goed hersteld. We zijn even een weekje in St. Tropez en daar kwam ik Pier vd Sluis gisteren tegen, zodat ik al wat meer wist. Nou jongen, hou je taai en we denken aan je. Groeten

  • 07 Juli 2008 - 18:48

    Jappie En Hilly:

    No goeie Radmer,
    Do litst ús hjir wol skrikke siz. Mar it hie wol hiel oars ôfrinne kinnen, mar dêr tinke we mar net oan. We hope dat de heren doctoren de boel wer in bytsje knap oplapje kinne en do wer gau in slag om de haven hinne dwaan kinst. Betterskip tawinske fan Jappie, Hilly, Aerjen en Riemer.

  • 08 Juli 2008 - 12:41

    RASMOES:

    dag beste mensen, bedankt voor alle lieve reacties..
    helaas is mijn sollicitatie voor zwarte piet en sinterklaas niet goed afgelopen en ben ik in de steeg geflikkert.. nou ja ken gebeuren..
    in ieder geval bedankt voor de lieve reacties.. groeten van radmer

  • 08 Juli 2008 - 18:14

    Lys:

    Hee leave Ras,
    ik bin lekker wer thus!
    Sa gauw os ik wer op de been bin kom ik dyn kant op hjer! We belle!
    (no kinne we gjin nachtelijke siekenhustelefoantsjes meer plege...'
    Tût Lys!

  • 09 Juli 2008 - 11:25

    Radmer:

    Nou jongen hou de moed er in ze denken toch heel veel aan je tot straks
    tuut van mem

  • 09 Juli 2008 - 12:57

    Cor:

    Je humor ben je nog niet verloren, of t komt door de morfine :)
    Al geopereerd? suc6 in elk geval. Groeten uut Rhenen

  • 09 Juli 2008 - 13:32

    Wilhelmina En Jan:

    hoi radmer gaat het nog ///vol houden , je
    krijgt zeker veel bezoek heb je ook wel nodig voel je de pijn wat minder
    we komen je wel een keer bezoeken
    sterkte grt jan en wilhelmina

  • 10 Juli 2008 - 16:46

    Roel Lee:

    hey stundmanneke alles oke met jou daar in groningen maar ff wat anders op welke kamer lig je eigenlijk of heb je nog een foon nr daar gr roel lee ps sms ff dat nr ff naar mobieltje

  • 10 Juli 2008 - 18:57

    Mem :

    hou de moed er in en tot morgen in groningen

    Dikke tuut van hait en mem

  • 16 Juli 2008 - 08:16

    Nancy :

    Hoi Rasmoes,ik hoorde van je nachtelijke avontuur en wil je heel veel sterkte wensen!Leuke zusters?

  • 16 Juli 2008 - 08:17

    Nancy :

    Hoi Rasmoes,ik hoorde van je nachtelijke avontuur en wil je heel veel sterkte wensen!Leuke zusters?

  • 30 Juli 2008 - 21:12

    Tineke:

    hoi radmer
    ik wist niet wie je was maar veel over je gehoord van jan en wilhelmina jop ken je vast wel
    nou heel veel berterschap en snel weer op de been
    groetjes jop en tineke gasteren

  • 18 Augustus 2008 - 20:50

    Cees:

    Mijn dochter publiceert op deze site (ze is nu in Thailand) ik browse een beetje en kom bij jouw profiel en lees de mail uit Senegal. Oplichters als je het mij vraagt. Nog wat mee gedaan?
    Ik hoop het niet overigens.
    Sterkte met het been etc.

    Cees

  • 18 Augustus 2008 - 21:43

    Rasmoes:

    dag CEES,
    als je reageert zonder emailadres weet ik niet wie je bent en waar ik de reactie heen moet sturen.
    uiteraard heb ik niks gedaan met de mail... ik hoef die 20% VAN 5.7 MILJOEN niet...
    leuk dat je dochter in thailand is.. ben er zelf ook een paar keer geweest vooral koh phi phi en chang mai zijn aan te raden..
    groetjes rasmoes

  • 23 Augustus 2008 - 16:48

    Xiang:

    of nie

  • 10 September 2008 - 10:36

    Maurice Klaver:

    Valt mee, dit heb k zo vaak gehad! sterkte ermee

  • 08 Oktober 2008 - 19:06

    Rasmoes:

    de foto´s zijn verplaatst naar
    WWW.RASMOES.HYVES.NL
    en ingedeeld in catogorieen

  • 18 Oktober 2008 - 12:16

    Bonkie:

    ras

    Mai leven naar j.wassenaar@live.nl of je vanaf maandag over week beschikbaar bent als chauffeur ( dus vanaf 27/10 )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1277
Totaal aantal bezoekers 311331

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: