jarig & duiken op kuta beach - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu jarig & duiken op kuta beach - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

jarig & duiken op kuta beach

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

18 Januari 2004 | Indonesië, Batavia

ach tien Jan-u-ARIE 2004,...Kuta Beach, (stro) BALI, indonessie

dag lieve kijkbuiskinderen en stoute kijkbuiskinderen,
Zo na 4 dagen rust te hebben gehad ben ik weer back.. ondertussen natuurlijk
weer veel gebeurd dus daar zal ik jullie even over schrijven... uhh tikken
en om meteen maar van bil te gaan zal ik maar beginnen in jakarta waar ik
mij vorige brief heb geschreven.. nou dat was me daar toen wat op dat mug
veld.. uhh vliegveld.. tsja een gedoe maar zoals jullie weten heb ik
uiteindelijk toch die vlucht kunnen boeken en ben na het internet op zoek
gegaan naar een taxi.. natuurlijk eerst even m'n backpackie ophalen en toen
eens kijken naar een taxi.. de eerste chaufeur had me denk ik verkeerd
begrepen want die gaf de prijs van wat de auto moest kosten.. nou ik hoef
alleen maar naar het vliegveld.. en normaal wordt je doodgereden door de
grote hoeveelheden taxi en net nu ik er 1 nodig had waren er geen.. ja aan
de andere kant van de weg.. dus ben ik gauw de weg overgestoken en daar gaan
wachten... ja en wat denk je.. toen waren daar geen taxi maar wel aan de
overkant.. nou goed op het laatst toch eentje kunnen krijgen en die voor 6
euro gehuurd... ja de heenweg koste me 4,5 maar goed had nu nog haast ook
dus heb maar ingestemd.
na zo'n anderhalf uur rijden.. nou ja rijden het was meer stilstaan daar in
jakarta maar goed uiteindelijk op het vliegveld aangekomen en daar maar eens
gaan inchecken.. tsja vroegen ze me mijn naam te spellen.. en ik heet te
iets van calcium.. wat calum bleek te zijn maar goed ik mocht door naar de
volgende ronde en ben zo in de w8ruimte gaan zitten met een yoghidrink ,diet
coke en halve liter water.. ja had me toch een partij dorst.. had zo'n dorst
als drie anderen die dorst hadden.. en die drie anderen hadden elk ook al
zo'n dorst als 3 anderen dus uiteindelijk had ik zo'n dorst als 9 anderen..
nou die hele meut in 1 keer opgedronken en even later ging de bel dat we
konden instijgen.. tsja moesten we eerst in een bus... ik ben geen brief
ofzo.. maar dit bleek een rijdende bus die ons naar het vliegtuig bracht
tsja er waren al twee volle bussen naar het vliegtuig toe en ik stond daar
maar te wachten en te wachten en uiteindelijk kwam er een bus... en ver weg
dat we gingen.. ik dacht nog heb ik wel de juiste ticket of gaan we nu met
de bus naar bali.. maar uiteindelijk toch bij een ijzeren zwaan terecht
gekomen en daar maar instappen.. ik zat op rij 22 c nou daar gaan zitten zat
er een jongen voor me die zo dik en groot was dat ik nog even dacht dat we
de lucht niet eens in zouden komen.. ja die was minstens 2x zo groot als mij
en ik ben al niet de kleinste.. nou hij kon de gordel dan ook niet omkrijgen
want die was te kort.. dus een stuk touw of een verlenggordel eraan en toen
zat ie vast.. ja waarom die gordel hij zat al klem in de stoel en zijn
buurvrouw ook.. z'n tafel kon ook niet meer naar beneden en de armleuning
moest ook omhoog tussen hem en de buurvrouw.. ik zat ook met m'n knieen
tegen de stoel ervoor dus allemaal weer een mooie krappe bedoening... maar
goed na een stukje rijden over een vierbaansweg zonder auto's ook wel
landingsbaan genoemd.. of opstijgbaan.. gingen we de lucht in en kregen we
later al wat eten geserveerd.. wat weer een lekker hapje was.. ja en wat nog
lekkerder was waren de stewardessen.. allemachtig wat een figuurtjes zeg..
nou wou ik wel geloven waarom dat hele vliegveld vol zat er zat een jongen
twee stoelen naast me die even een truuk uithaalde met zijn vacuum verpakte
fruit.. tsja dat ging even mis en vloog door het hele vliegtuig heen..
ja we kregen ook fruit want deze vlucht bleek een LIJN dienst.. of bedoelen
ze daar wat anders mee.??? daarom zat die dikke jongen voor me er natuurlijk
ook in... nou goed uiteindelijk kwamen we op bali aan.. en hier schijnt veel
info te zijn.. dat zeggen ze altijd voor info naar de bali alstjebliefd..
nu ben ik al op verschillende bali's geweest die van het gemeentehuis,
ziekenhuis, jorritsma bouw, mercedes benz en nog een stuk of wat en dan nu
op de bali van indonesie.. nou allemaal mooi en aardig en tijdens het
wachten op mijn tas dacht ik dat iemand koffie aan het zetten was en dat het
water kookte je het geluid van een fluitketel.. maar dit bleek balineese
muziek te zijn.. tsjonge jonge wat een takkeherrie.. maar goed m'n tas kwam
al aan lopen op de band.. uhh kwam er al aan op de lopende band... meestal
rollen banden maar deze liep..ja heb al eens vaker een lopende band gezien
dat was de big brass band uit heemskerk met grote tromboses, trompetten en
allemaal van die muziekinstrumenten.. o nee da's weer een andere band.. nou
dat vliegveld uit en proberen een taxi te krijgen.. tsja vroegen ze me daar
weer prijzen waar ik stijl van achterover viel.. gelukkig niks gebroken..
nou maar wat verderop kijken en daar een taxi kunnen vinden voor 1,5 euro
die me naar kut-b uhh kuta beach bracht ja zo heet dit plaatsje.. by the way
ik zweed me hier de rambam.. dus als er per ongeluk dubbele letters komen
dan komt dat van vastgeplkte vingeers aan toetsen zie zie daar had je er al
1... nou heb m'n shirtje maar uit gedaan en zit nu in mijn blote
bodybuilderbuikje hier te tikken... heb de deur op slot gedaan anders komen
er straks natuurlijk allemaal wilde vrouwen.. maar goed de taxi begon te
rijden en daar zag ik de fruitgoochelaar en die wou wel meerijden dus instappen en samen naar kuta daar wat heen en weer lopen en zo
uiteindelijk
een kamer gevonden a 3 euro per nacht.. hier meteen maar in gaan liggen en
gaan slapen.. alleen als je het licht uit deed ging de ventilater ook uit
dus dat was minder...nou de volgende morgen om een uur of 09:00 wakker en na
een douche te hebben genomen m'n zaakjes even gereorganiseerd en eens even
3.500.000 rupiah gepint.. ja zou naar een ander eiland waar ze geen pin
apperaten hebben dus maar vast wat gepint.. ook nog even een fotorolletje
ter ontwikkeling gebracht en daarna een ontbijdje gaan pakken ergens aan het
strand.. nou dat was wel even lekker en ondertussen waren de foto's ook
klaar en heb ik er een paar laten uitvergroten om naar nederland te sturen
toen terug naar het hotel en wat zag mijn oog halverwege de rit...MUSQITO
COILS.. ja en die zocht ik nu net dus even aan het afdingen geweest en 25
doosjes met elk 5 coils gekocht a 20 eurocent per doosje.. nou naar het
hotel en daar eens vragen of er ook een post kantoor was.. ja niet het
kantoor van johannes post uit langweer maar zo'n kantoor om dingen te
versturen enz. die bleek vlak bij te zijn en dus was ik daar ook rap en heb
daar eerst een envelop met bonnetjes etc gepost en eens even gevraagd naar
hoeveel het koste om iets naar nederland te sturen per zeep-ost dit is geen
familie van de shampoo-achtigen maar een soort post service die via de zee
gaat.. nou 3 kg en 5 kg bleek even duur en dit koste 21 euro wat ik nogal
prijzig vondt.. ja niet dat ik voor 21 euro een doosje van 5 kg naar
nederland wil brengen.. maar goed 10 kg bleek 28 euro te kosten dus dat was
al weer een stuk voordeliger.. nou dan maar 10 kg.. zo wist ik eerst weer
genoeg en ben maar eens even naar een kapper gegaan om me te scheren.. nou
deze meneer die scheerde en scheerde maar door eerst met een scheer-apperaat
en later nog 5 keer met een scheermensje.. nee geen familie van de
scheerlijn of van de scheer-je-weg.. nou zo glad als een aal ben ik weer
terug gegaan naar de fotoshop om m'n foto's op te halen en toen weer terug
naar het hotel maar ik kwam een pinda ( indonesier ) tegen die iets gratis
voor me had.. tsja dan moet je gaan uitkijken want dan zit er vaak een heel
nest reptielen onder het gras en blijft het niet bij 1 addertje maar goed
maar eens kijken.. ik kreeg een gratis lot va een hotel verderop.. ja mijn
hotel was niet zo super dus wou ik best verhuizen.. dit hotel was vlakbij
het vliegveld.. en dat kwam weer goed uit nu ik anti-vlieg-coils had.. nou
...is niet wijd.. ik dat lot openmaken en die man helemaal door het dolle
heen want ik had de eerste prijs gewonnen!!!!! tsja wat een mazzel weer nou
er waren drie mogelijkheden de eerste was 1000 australische dollars de
tweede een exotische vakantie en de derde een camcorder dus snel het vakje
openkrassen en ik had een erotische .. uhh exotische vakantie gewonnen nou
dit bleek een tegenvaller want kwam neer op 1 nachtje in dat hotel maar goed
die heb ik maar weer.. ik moest wel naar het hotel toe om de prijs te
innen.. maar dat was geen probleem.. ja en toen kwam het hele reptielenhuis
onder het gras vandaan.. de man vroeg hoe oud ik was.. nou ik trots.. nu nog
26 maar overmorgen 27!!! .. tsja zei hij je moet minimaal 30 zijn om de
prijs te winnen... nou had die vuile smerige kloterige rot pinda geluk dat
ik me kon beheersen want ik zou hem bijna op z'n harses slaan zo
allemachtigste kwaad was ik.. ja heb je ooit zoiets belachelijks gehoord..
je moet minimaal 30 zijn..!!! tsjonge jonge maar ik wou m'n handen niet eens
vuil maken aan die eikel en heb het lot verscheurd en in z'n gezicht
gesmeten en met de woorden FUCK OFF erbij ben ik weg-gelopen... o o wat was
ik woest.. nou op de terugweg naar het hotel heb ik nog in een of de andere
shop allemaal kettingkjes gekocht.. ja ben van plan binnenkort een
kettingbief te schrijven dus kunnen die wel van pas komen.. dit waren
allemaal kettingkjes met visjes eraan.. van marmer,jade,hout,met-aal en weet
ik wat allem-aal de met-aal en de allem-aal zijn by the way geen vissen
zoals de glas-aal of de sidder-aal.. nou uiteindelijk weer bij het hotel
gekomen en daar eerst eens met een paar doosjes naar het postkantoor om te
kijken hoeveel er in een doos van 10 kg moeten.. na wat rekenwerk bleken dit
er 72 nou de doos weegt ook wat dus 70 dus hopa naar een paar winkels en de
andere 45 doosjes kopen en toen met de hele meuk weer naar het postkantoor
om alles in een doos te doen met die kettinkjes erbij.. ja 1 doosje hield ik
over die heb ik zelf maar gehouden om te testen.. nou de foto's ook maar
meteen verstuurd en daarna richting hotel om me daar strand-klaar te maken
ja zo weinig mogelijk rommel mee.. en geld in een kokertje die waterdicht
is.. nou op naar het strand maar halverwege de rit kwam ik een internetcafe
tegen waar helemaal niemand zat dus dat vondt ik zo zielig voor al die
computers dat ik maar even ben gaan internetten en daarna meteen naar het
strand.. nou hier waren allemaal belgen volgens mij want hadden ze
surfplanken maar waren ze de zeilen vergeten mee te nemen.. tsja later kwam
ik erachter dat dat zo hoorde.. en het stikte hier van de surfers zonder
zeil die wat op de golven heen en weer vlogen.. en druk dat het was.. ja
dacht nog straks breekt er hier een golf oorlog uit omdat al die surfers
nooit samen op 1 golf kunnen.. maar er kwamen elke keer weer nieuwe golven..
ja net de VW fabriek... daar komen ook elke keer weer nieuwe golven..nou na
wat lopen over het strand eerst maar ergens wat gaan drinken en daar werd ik
meteen vergezeld van allemaal idioten die me weer wat aan probeerden te
smeren voor veel te dure prijzen maar moet niet .. even verdeop maar eens
gaan zwemmen maar dit was niet zo geweldig.. het water was nogal zout en een
rommel dat er in de zee dreef.. ja en dan al die stukjes kor-aal wat au deed
aan je voeten.. nou was rap weer weg en zag halverwege een mooi hotel waar
ik wat aan het onderhandelen ben geweest en zo uiteindelijk twee nachten heb
geboekt voor de dag erna.. dit kon voor 15 euro maar ik zei da's goed maar
dan wil ik wel eerst het zwembad uit proberen dus dat meteen gedaan en hier
kon ik tenminste lekker zwemmen zonder rommel.. nou even later weer terug
naar het hotel waar ik nu nog zat en toen maar eens even voor aan masage
gegaan. ja kon kiezen uit een man of vrouw.. nou heb de man maar gekozen dan
weet ik zeker dat ik geen trompetconcerten krijg en ander gesodemieter en
heb ik ook geen last van P.O.G. aanvallen
( plotseling opkomende ..g.....laat maar ) nou na een uurtje masage was het
ook al weer tijd om wat te eten en had gelezen dat er een mexicaans
restaurant was.. tsja daar heen en hebben ze hier niet een of het andere
feestdag op de 15e januarie dus alles dicht.. nou mooie beol is dat... toen
maar in een andere tent wat gaan eten wat heerlijk was een soepje en een
peppersteakje met wat rijst geloof ik.. ja weet het niet meer precies. ben
tussendoor al weer een keer dronken geweest maar daarover straks pas
meer..na nog even de boel te zijn gaan verkennen ben ik zo tegen een uur of
22:31 maar terug gegaan naar het hotel en heb hier nog wat boekhouding
gedaan en wat dingen uitgevogeld en ook maar vast m'n tas ingepakt omdat ik
de volgende morgen zou verhuizen.. zo ben ik later in slaap gevallen.. ja
die fan met de lamp eraan was ik te slim af.. want heb de lamp eruit
gedraaid en toen was het donker maar bleef de fan doordraaien.. ja heb al
eens een fan zien doordraaien tijdens een voetbalwedstrijd die liep toen zo
het veld op... uhh maar dit was een andere fan.. in nederland noemen ze die
ventila-tor nee geen familie van de zuid-chinese boomklever TOR of van de
Vibra-TOR...
daar kwam kojak ook al even bij me.. ja zit nu in een hotel met de duitse
KOJAK look-alike die liep net langs en begon even met me te babbelen.. en
vertelde me dat morgen als ik ga raften de zweedse dames ook meegaan!!! ja
heb ze eindelijk gevonden de zweedse voleybalsters maar daarover straks
meer..nou de lamp er dus uitgedraaid zodat de ...TOR door bleef draaien en
ik kon gaan slapen wat me aardig lukte.. nou na een tijdje pitten geen
aardappels maar slapen.. werdt ik om 09:00 wakker en ben ik meteen gaan
verhuizen naar m'n nieuwe hotel en hier m'n kamer betrokken met warme
douche,bad,ventilator die door blijft draaien als het licht uitgaat spiegel
bed kast badkamer etc alles erop en eraan. nou toen gelijk m'n zwembroek aan
en meteen gaan zwemmen ja en als je dan de zw van zw-emmen veranderd in een
m dan krijg je wat ik daar zag.. twee zweedse vrouwen die ook topless in het
zwembad lagen... nou viel ik daar even met mijn neus in de boter.. ook waren
er nog 3 gasten uit jakarta in de kamer naast me die ik niet zo vertrouwde..
en een paar kamers verderop woonde KOJAK de dikke duitser maar wel een
aardige vent met wie ik goed kan opschieten...ik weet niet wat zijn echte
naam is maar noem hem KOJAK ook was er nog een kamer met een japanse meis en
een pinda.. die heeft ze gehuurd en brengt ze af en toe wat bier en wat daar
verder in die kamer gebeurd wil ik niet eens weten..ondertussen zit er nog
een duits-stel naast me in de kamer... ja bedoel in de kamer naast me en
verder hier en daar nog een paar gasten.. nou na wat zwemmen en zonnebaden
de hele dag was het even later ook al weer een uur of 17:00 en ben ik maar
weer voor een masage gegaan bij dezelfde jongen wat weer heerlijk was even
in de cokosnootolie of zoiets gezet.. en de spiertjes weer los.. na de
masage ben ik in het mexicaanse restaurant beland waar ik meezelf heb
getrakteerd op een mexicaans dinee. ja aangezien mijn lieve kookvriendin
dolfijntje ( mirelle ) niet in de buurt is die lekkere wraps voor me maakt
ben ik ze hier maar even gaan testen en dit was ook het laatste dinee van
mijn 26e jaar dus een reden om dat te vieren.. na het dinee nog een toetje
en daarna nog even een barretje gaan uit-testen en na 1 drankje weer terug
gegaan en daar halverwege mijn mail nog even gecheckt en daar zag ik dat m'n
ouders zo lief waren geweest om wat geld over te maken voor mijn
verjaardag.. ja hiermee kon ik iets leuks doen dus ben ik even later ergens
aan een infobali blijven plakken en heb daar voor 60 euro twee duiken
geboekt in een wrak en een dagje raften.. ja moest wel weer flink afdingen
en kreeg het zo goedkoop dat ik niks tegen anderen mocht zeggen.. maar
mischien zeggen ze dat wel tegen iedereen om te doen lijken dat je het echt
voor een prikkie hebt.. nou ik zou de volgende morgen tussen 7:30 en 08:00
worden opgehaald alleen wist ik de naam van het hotel niet meer en zodoende
heeft de man me er even heen gereden en wist ie gelijk de naam van het
hotel.. natuurlijk wist ik de naam van het hotel wel maar zo pak je dat aan
om dan te worden thuisgebracht voor nop... SURI JAYA heet mijn hotel.. mocht
er ooit iemand in kuta beach komen dan zou ik daar maar heengaan.. 7,5 euro
per dag incl. ontbijd, bad,warm en koud water, zwembad, terrasje voor je
kamer en elke dag schone lakens.. kamer 4 zit ik voor degenen die even langs
willen komen...nou eenmaal terug in het hotel ben ik nog even een baatje
gaan zwemmen en ben daarna op bed gegaan om een nachtje goed te slapen... de
volgende morgen mooi op tijd wakker alleen te vroeg voor het ontbijd.. ja
das van 8 tot 10 en nu was het 7:30 nou ja ik was meteen goed wakker want de
zweedse dames die liepen al weer topless rond het zwembad te paraderen en
dan willen je ogen wel open kan ik je vertellen..even later kwam helaas het
busje ook al aanrijden en moest ik het showdecor verlaten.. maar kwam naast
gary een hele aardige australische vent te zitten met wie ik die dag zou
gaan duiken.. de rit duurde 3 uur voor we op de juiste plaats waren waar het
wrak de US LIBERTY lag wat was gezonken tijdens WOII ja wat woii betekend...
o zie het al 2e wereld oorlog.. nou het leek wel of de rit maar 10 minuten
duurde want we hadden zo zitten te kletsen.. niet dat ik nu rooie billen
had.. maar praten bedoel ik... ja zo kwamen we aan en konden we eerst even
uitrusten met wat drinken.. even later kregen we onze duikspullen en
natuurlijk had slimme jaapie weer iets gemold want ik zou even m'n flippers
aandoen maar het rubberen bandje knapte.. nou meteen stress maar gelukkig
was er hier en daar nog een bandje en kon de boel worden gerepareerd worden
ik kreeg een fles met 180 bar erin.. en de aussie een met 200... tsja dan
wordt ik al weer zenuwachtig.. ik gebruik nogal veel lucht vindt ik zelf...
ja als die hersens van mij moeten lucht hebben en dan ben je zo wat kwijt..
maar goed alles zou wel goedkomen dus nog even een paar foto's schieten en
toen het water in.. ik had al 3,5 jaar niet gedoken maar wist meteen weer
alles gelukkig ja moset wel uikijken of ik bin laden niet tegen kwam want
die schijnt ook te zijn ondergedoken.. en je zal het toch beleven dat dat
net hier was.. nou huppa wij onder water en in no time zaten we ook al op 30
meter diepte..ja dat mag officieel helemaal niet want een padi open water
diver mag maar tot 18 meter maar goed ik kijk niet op een paar meter.. dus
zo zwommen we daar tussen mijn familie. ja aangezien ze me walvisje noemen
en m'n vrienden ook allemaal vissenamen hebben zoals ik al eerder heb
verteld voelde ik me meteen thuis.. na wat rondkijken en wat kijken naar het
schip wat volgens mij in tweeen lag.. waren we het hele schip rondgeweest en
was m'n lucht ook bijna op.. en moest ik bij de instructeur aan de ocktopus.. dat is een reserve zuurstofregulater voor als bijv. mijn fles leeg of kapot is dat iemand anders me dan kon voeden.... ja eigenlijk was
dit niet noodzakelijk want er zat nog 40 bar in mijn fles maar goed dan heb
ik dat ook eens meegemaakt.. na 3 minuten op 6 meter te hebben gehangen
konden we naar boven waar ik me toch een pijn in m'n kop had en duizelig
was... ja dat kon door 3 dingen komen
1 had niks gegeten... 2 te veel zuurstof... 3 m'n masker te strak.. nou
volgens mij was het 1 en 3
maar we kregen nu lunch en na de lunch heb ik maar een coca cola en een paar
chocollatjes gehad om wat suiker binnen te krijgen en energie voor de tweede
duik... tsja mag eigenlijk niet vanwege mijn dieet... ben trouwens ook
gevallen.. ja heb me niet bezeerd hoor want het was een AF ( afgevallen )
nou na wat te hebben geluld met de gary waren we toe aan de tweede duik en
dit was in het wrak en op 15 meter diepte en we zouden ook vissen gaan
voeden.. tsja had net eten gehad.. maar ze bedoelden de andere visssen.. dus
hup de boel weer om en aan.. mijn masker wat slapper gedaan en het water
weer in.. ja ik kwam erachter dat er zand in mijn ocktopus zat en dat ie
nogal veel zuurstof lekte vandaar dat bij de eerste duik m'n zuurstof bijna
op was.. maar goed toch maar onderwater en daar 45 minuten rondgedoken en de
vissen gevoerd ja dit was echt geweldig.. een flesje met brood en melk ofzo
zodat het vloeibaar was en binnen no time zaten er honderden vissen om ons
heen die me begonnen te kussen.. ja dit was natuurlijk omdat ik vandaag
jarig was.. maar echt alle kleuren en maten van de regenboog nou even later
stoote ik me aan een andere vis namelijk de KOR-AAL.... ja een beetje bloed
en wat schaafplekken maar heb het overleefd. na 45 minuten dus weer boven en
daar de spullen weer inleveren en de boel inpakken .. eerst nog wat foto's
gemaakt als bewijs dat ik gedoken heb.. ja wil m'n ouders en zus en zwager
en oom folkert en tante janny hierbij even bedanken voor hun bijdragen
zodat ik deze duiken kon maken. nou na nog een t-shirtje te hebben gekocht
en even te hebben gedoucht ben ik weer afgetaai met de aussie en de
instructeur weer het busje in om terug te gaan.. ja had wel een goeie deal
gemaakt want de australier moest even 57,5 euro betalen alleen voor de
duiken en ik had 60 betaald voor de duiken en het raften..
na een ritje van 3 uur en halverwege nog wat drinken kwamen we zo om een uur
of 17:00 bij m'n hotel aan en ben ik meteen naar de shop gegaan om te bellen
met m'n ouders ja dat had ik ze beloofd in een mailtje.. maar nogal
gesodemieter met de telefoon uiteindelijk een kaart gekocht waarmee ik 55
minuten naar nederland kon bellen en eerst m'n vader maar even gebeld.. met
hem ging alles goed en we waren zo weer uitgeluld... m'n zus en moeder waren
in eelde op de rommelmarkt spullen aan het verkopen en die heb ik gebeld
maar hoorde alleen m'n zus zeggen dat de baterrij leeg was en foetsie was de
verbinding.. nou toen lysbeth maar even gebeld die nog in het huis van jan
w. en mirelle zat en met haar even 45 minuten aan het lullen geweest wat wel
even gezellie was...ja ik zat daar op een stoel voor een aquarium met
getatoeeerde goudvissen tsja had die dag al met vissen gezwommen en had nu
een vis aan de lijn lysbeth de haring en zat ook nog eens naar een
getatoeeerde goudvis te kijken nou m'n dag kon niet meer stuk.. nou daarna
nog even gaan internetten en toen maar voor mijn verjaardagsdinee gegaan
naar weer het mexicaanse restuarant waar ik weer heerlijk heb gegeten. na
het dinee ben ik nog even vooreen masage gegaan alleen was de jongen ergens
anders mee bezig dus kreeg ik een meid die me moest gaan maseren ja dat
werdt gevaarlijk.. alleen had ik de pech weer dat ik een
ex-medewerkster van
club DOMA had.. tsjonge wat een harde masage en dat deed af en toe best
even pijn.. maar goed hoort er bij.. na de masage ben ik terug gaan lopen
naar het hotel en een brommerchaufeur kwam naast me rijden met wie ik een
heel verhaal begon.. ja hij had het over een bombardement...
het blijkt dus dat er hier vorig jaar een bom in een disco is ontplofd
waarbij 200 doden zijn gevallen.. tsjonge jonge dat wist ik niet eens.. nou
lekker was dat want ik was van plan naar een disco te gaan die avond om mijn
verjaardag te vieren maar goed hij wou me wel naar de bar brengen voor 50
eurocent.. nou vooruit dan maar dus heb ik me even verkleed en even mijn
heerenveen shirtje aangetrokken en m'n haar even in de pronk gezet en ben
bij hem achterop de scooter naar paddy's bar gegaan en heb het daar op een
zuipen gezet ja meteen eenheel verhaal met een australisch stelletje en met
hun wat gedronken en ondertussen ging ik de hele hanen staart lijst af... ja
hanenstaart????????? bedoel Cock Tail lijst.. nou wat ik allemaal wel niet
heb gehad.. zal even een paar namen noemen: singapore sling, paddy's
favorite , sex on the rocks, black russian, screamy orgasm, fruity extase,
sweet dream, heavy head, bali cooler lemon, totally high en een blow job..
ja nu niet meteen gaan denken van BLOW JOB.. maar dit is een drankje.. het
is wel lullig om de barkeeper te vragen mag ik een blow job.. maar goed
hoort erbij.. ondertussen raakte ik aan de praat met de aankomend miss
nederland wendy van der belt... ja even speciaal voor ROB DRACHT want ze
werkt bij de ABN AMRO in amsterdam afdeling wholesale.. en had ook wel eens
van de naam rob dracht gehoord... ik heb haar verteld dat de koeman
look-alike bij me in het dorp woonde en als ik rob dracht was dan zou ik per
ongeluk een afspraak bij haar op kantoor hebben.. dus ROB... tip van de
week...!!! tsjonge wat een lekker ding.. en dat kwam niet omdat ik al 20
cocktails achterover had geslagen.. maar over rob DRACHT gesproken even
later kwam er een stelletje uit DRACHTEN en met hun heb ik een hele tijd
zitten lullen en werdt platgegooid met drankjes die ik van alle kanten kreeg
aangeboden van de aussies en de drachtenaren en geloof ik ook nog van
wendy.. nou even later kwam ik nog in contact met elisabeth een amsterdamse
meid die bij de rutgers stichting werkte .. zei was samen met een lid van
het zweedse damesvolleybal team op pad... tsja vroeg me af wie me dat
verjaardagkadootje heb gestuurd.. nou weet niet meer hoe laat het was maar
ben op een gegeven moment even een disco in gegaan maar hier waren alleen
maar pinda's en ik ben maar snel de tent weer uitgegaan voor dat er mischien
weer een bom ontplofd.. en ik wil liever nog niet met mijn naam op een
monument.. nou heb nog even bij elisabeth en de zweedse gezeten en toen ging
de bar ook al weer dicht en ben ik maar afgetaaid ja al slingerende
richting huis en halverwege kwam er een brommer voorbij met een man erop en
een vrouwtje achterop.. de vrouw sprong van de brommer af en pakte mij
meteen bij m'n knikkers... ja ik was als een aap en die vrouw wou wel even
van bil.. nou met al die alcohol in m'n lichaam.. leek me dit niet
verstandig als ze je dan.... is zij meteen ook dronken en by the way m'n
kameraad die staakt als ik teveel heb gedronken heb.. maar goed ik dat mens
van me afschudden die ook nog naar m'n portemonee greep.. ja nou werdt ie
helemaal mooi.. had m'n beurs al alcohol klaar gemaakt dat betekend alleen
geld erin en verder niks geen pasjes etc. had 1.000.000 bij me da's 100 euro..
nou die hele avond had me 62 euro gekost wel boven m'n 40 euro per dag
budget maar vooruit maar weer je bent ook maar 1 keer per jaar jarig
tenslotte.. behalve als je op 29 februarie jarig bent dan ben je 1 keer in
de 4 jaar jarig.. uhhmmm nou uiteindelijk ben ik op een of andere manier bij
m'n hotel gekomen en daar op een verdwaalde strandstoel terecht gekomen.. ja
deze strandstoel stond bij m'n hotel en niet bij het strand dus was ie
verdwaald.. hier ben ik op gaan liggen en om 07:00 vanochtend werdt ik
wakker en ben ik maar m'n bed in gegaan om vervolgens nog een paar uur te
slapen en om 09:59 weer wakker te worden wat weer mooi uitkwam omdat dat net
op tijd was om het ontbijd mee te pakken.. ja zo duf en suf als een baksteen
daar zitten te ontbijten..maar goed nu is het eerst weer gebeurd met de
zuiperij en drink ik voorlopig niet meer ja water een cola light en fruit
juices..nou zou weer verder gaan slapen maar na een tijdje lullen met KOJAK
ben ik maar wat gaan zwemmen en gaan liggen zonnebaden.. ja dit had ik beter
niet kunnen doen want ik kom zo nooit meer nederland in ben ondertussen zo
bruin als 3 anderen die bruin zijn en zo kom ik nooit door de
immigratiedienst in nederland..maar da's een probleem voor later.. nou heb
de hele dag wat liggen bakken en af en toe even zwemmen ben er nog wel even
tusseuit geweest om te internetten zodat ik nu niet eerst weer allemaal
mails hoefde te beantwoorden en nu dus genoeg energie heb om deze brief te
schrijven ja zit onderussen al weer meer dan 2 uur te tikken.. maar goed heb
vanmiddag allemaal lieve mailtjes van heel veel mensen beantwoord en
gelezen.. daarna weer terug en verder bakken in de zon en wat zwemmen en wat
gluren naar de dames van het zweedse voleybalteam ja hier heb ik zo lang
naar op zoek geweest dus mag dat best even.. ze zitten ook de hele tijd naar
mij te gluren maar da's ook logisch want zo'n knappe vent zie je niet
dagelijks.. UHHMMM.... nou op het eind van de middag nog even een warm bad
genomen .. ja alsof ik nog niet genoeg in het water ben geweest maar ben
tenslotte een vis... nou daarna op bed in slaap gevallen en om een uur of
17:20 wakker geworden.. ja toen maar voor een masage gegaan en ik had de
ex-club DOMA meid weer maar heb om een soft masage gevraagd omdat ik nogal
veel zon heb gehad vandaag en het dan wel eens pijn kan gaan doen.. na de
masage ben ik voor dinee gegaan en ben weer naar het mexicaans restaurant
gegaan vandaar dat hier even een
waarschuwing uhh niet dat jullie nu meteen allemaal de ING moeten gaan
bellen want ik bedoel niet van WAARSCHUW-ING maar meer van waarschuwing van
kijk uit .. hieba hieba andre andre..
ja daar heb je het al na al dat mexicaanse eten ... hieba hieba andre
andre.... begin ik nu mexicaans te lullen vandaar dat ik jullie... hieba
hieba andre andre.... waarschuw voor deze mexicaanse uitspraken,.... nou
radmer wat zijn we weer flauw vandaag... ja dat komt omdat ik niet veel zout
heb gehad... hihihi.. nou na het mexicaanse eten ben ik hier in dit
internetcafe beland waar ik me de rambam heb zitten zweten en dus m'n
shirtje maar heb uitgedaan.. ondertussen is het 22:26 en ga ik zo nog even
een fruitjuice halen..
ik zou zeggen allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties kado's en mails
en tot een volgende brief...
dikke tut van de nu 27 jarige RADMER

  • 14 Februari 2008 - 12:03

    Stom:

    stom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 312066

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: