het zoekgeraakte Hollywood Sign - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu het zoekgeraakte Hollywood Sign - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

het zoekgeraakte Hollywood Sign

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

11 Maart 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

dag beste olifanten temmers en mensen met wel of geen ander beroep,

Zo daar was ik weer even vanuit een snikkie heet Williams in Arizona..
ondertussen hebben we al 2000 mijl op de teller staan en de gang er aardig in..
eens even kijken in het grote spiekbriefjesboek waar we waren gebleven..

de 5e maart werden we weer vroeg wakker in de GOOD-NITE-INN in buena park,california daar nog een beetje omgehangen en de boel een beetje bij elkaar sprokkelen om daarna te vertrekken richting beverly hills.. ja dat was zo gepiept.. uiteraard eerst weer even een uurtje in de file staan bij los angeles en daarna in beverly hills ergens gaan internetten alleen was het internetcafe weer eens verdwenen en zo zijn we eerst maar even een broodje zalm gaan eten om daarna een nog-in-tact internetcafe te gaan bezoeken en daar even mijn verslag geplaats en even foto's geplaatst.. daarna eens even op de celeberty struin-tour....
zo zijn we bij het huis van BURT REINOLDS geweest, BARBERA DRIJFZAND en ook bij de PLAYBOY MANSION.. daar even wachten en kijken of er ook lekkere wijven naar buiten kwamen.. maar niks hoor.. toen wou ik hedwich in bikini voor de poort neerzetten en kijken of die openging.. zodat we naar binnen konden.. alleen hebben we dat maar niet gedaan..

effe later het grootste huis van beverly hills en los angeles... het huis van AARON SPELLING de vader van TORI GRAMATICA.. die van 90201 beverly hills..
dit was een gigantisch kasteel met 123 kamers.. tsja..wat je daar mee moet..
nadat we uit waren gekeken in beverly hills wouden we nog effe dat HOLLYWOOD sign op de foto.. dat was een mooi drama.. hadden we dat ding eindelijk in het vizier was ie ineens weer verdwenen.
uiteindelijk met de auto een of andere berg op.. net zoals MOZES zoveel duizend jaar gelden die ging in zijn eentje de berg op.. nou wij dus in een cherevolet..
na drienetachtig duizend bochten en afslagen knalden we bijna met de auto tegen de H van het hollywood sign.. zo dicht bij stonden we nu.. nou effe snel een paar foto's maken en daarna als de rappie tappie weer weg.. toen we eindelijk weer op de snelweg waren kon de vaart erin en zo hebben we een paar honder mijl gereden en af en toe effe tanken, drinken etc.. uiteindelijk ergens een motelletje gevonden en in een oostenrijks restaurant wat gegeten..

de volgende morgen snel weer verder op naar san fransisco.. waar we na 3 uurtjes rijden aankwamen en daar de golden gate bridge al zagen.. ja zeg maar de zelfmoordbrug omdat er al 1423 zelfmoordpogingen zijn gedaan waarvan er 1409 zijn gelukt... ja die anderen hebben het overleeft.. eenmaal in downtown SF zou ik eerst even een lepen inslikken die vervolgens als panserplaat kan dienen.. ja san fransisco is namelijk de homohoofdstad van de wereld.... maar het er toch maar op gewaagd.. toen even een hapje eten en daarna op zoek naar een hotel.. dat was nog niet zo makkelijk.. ja er was een of andere dokters conferentie.. en de hele stad zat vol.. allemaal dokters.. ik nog kijken als ik dokter oetker ook zag maar nee hoor... na zo'n 20 hotels te hebben gevraagd die dan weer vol waren dan weer te duur dan weer alleen per week deden etc kwamen we in een hostel.. daar in een dormitory met twee engelse mokkels..
meteen hebben we ons ingeschreven voor een kroegentocht... en zijn ook meteen de stad in gegaan om even de foto's te laten ontwikkelen en wat rond te sneupen..

nog even in een computerzaak de internet gecheckt alleen stonden er meteen 1000 man omheen die die pc wouden kopen.. dus dat was niet zo'n succes.. toen terug naar het hotel en daar bij een indoneschisch restaurant effe wat gegeten.. ja heerlijk hapje bami goreng en hedwich had GADO GADO wat ook erg lekker was.. nog een flessie wijn erbij om in de stemming te komen en daarna naar de kroegentocht.. ja de eerste bar effe een cocktailtje naar binnen gemikt.. en nog een biertje.. de tweede bar hebben we contacten gelegd met wat andere pub-crowl gangers en in de derde bar werdt hedwich achtervolgt door een straviet.. of hoe heet zoiemand zo'n man-vrouw figuur.. ik snel erachteraan en in de damestoilet de deur dichthouden.. tot er een ander mokkel aankwam.. toen ging het een beetje mis met als gevolg de hele deur eruit.. in ieder geval waren we de straviet kwijt.. ja in de 4e bar liep het uit de klauw en was de gids dronken en spoorloos verdwenen... ja uiteindelijk had ik hem ook al aardig hangen.. en zijn we om een uurtje of 2-3 het bed in gedoken..

de volgende morgen moesten we al om 10.00 paraat zijn en werden om 09.45 wakker dus snel douchen en kleding aan en ervandoor.. zo werden we opgehaald voor een san fransisco cruise tour.. ja met een busje door heel san fransisco heeb en van alles en nog wat gezien.. het huis van jimmy hedriks en allemaal van die hippiezooi etc.. ook de golden gate bridge over en van afstand bekeken en daarna naar muir woods een bos.. ja daar een beetje in de natuur omgesjouwd alleen was ik zo min als drie anderen die min waren.. toen we op een bankje zaten begonnen er twee gasten als idioten foto's van hedwich te nemen.. het bleken beroepsfotograven te zijn... zo hebben ze ons samen ook nog 127 keer op de foto gezet.. ja wat dat nu allemaal weer voor nodig was.... de amerikanen zijn aardig nieuwsgierig.. je hoeft maar een toilet binnen te lopen en de toiletjuf vraagt al hoe het met je gaat, waar je vandaan komt en wat je daar doet etc. etc. nou goed zo waren de amerikaanse fotograven ook aardig nieuwsgierig..

effe later weer terug naar het hostel en daar kregen we nog een fles wijn elk.. ja daarna ben ik even op bed gedoken en is hedwich even alleen de stad in gegaan.. tegen de avond weer wakker en gaan internetten.. ja zo even het vorige verslag geplaats.. toen de stad in om wat te gaan eten.. uiteindelijk na lang zoeken om spare ribbs... die je normaal overal ken krijgen maar nu je er naar op zoek was nergens natuurlijk.. nou goed een steak met wat brood gegeten en hedwich een soepie.. ja daarna gaan poolen in een irisch pub.. en toen maar eens terug naar het hostel.. ja ik was nog niet zo moe... en zat te dubben wat ik zou doen.. ik kon nog een vrouwtje in san fransisco waar ik mee op stap kon... of kon alleen naar een bar gaan of ook maar op bed... ja naar lang dubben heb ik wat te drinken gehaald in de supermarkt en ben daarna op bed gegaan..
hedwich was nog aan het lezen en praten met de twee engelse kamergenoten..
ja we moesten namelijk naar een andere kamer waar twee engelse jongens inzaten..
die waren een stuk gezelliger dan de twee dooie pieren van de vorige kamer....

de volgende morgen alweer vroeg wakker en na nog wat omdraaien in bed wat een lawaai gaf alsof er een aardbeving was.. ja zo was hedwich effe later ook al weer bij de pinken en zijn we gaan douchen, inpakken en uitchecken.. heb ik de auto even opgehaald en zouden we naar alcatraz.. ja ZOUDEN... na lang sneupen eindelijk bij de juiste pier alleen was dat alleen voor amerikanen.. ja dus dat werdt niks.. daar nog wel effe gaan ontbijten wat ook weer helemaal mis ging.. zo kreeg ik iets verkeerds.. een verkeerde bestelling.. en aangezien ik het hele ei al vol met zout en peper had gestrooid kon ie niet terug met als gevolg dat ik twee ontbijten had.. ja hedwich heeft me effe geholpen.. die had een portie dreeg-op-de-maag-pannekoeken..
toen snel naar de juiste pier en daar aangekomen bleek alles vol te zijn.. ja we hadden al hotels geboekt in las vegas dus konden niet een dag wachten..

nou pech met die alcatraz gevangenis.. dan maar even de beroemde LOMBARD STREET op en neer jakkeren.. die is zo stijl op een punt dat ze er een slingerweg van hebben gemaakt.. daar zijn we langsgejakkerd en daarna nog even verdwaald en na lang sneupen en omrijden weer op het juiste pad.. alleen niet voor lang.. we zouden op weg naar las vegas.. alleen moesten we ergens een berg over en die was overal dicht.. ja zo hebben we 200 mijl omgereden om eindelijk die berg over te komen waar een pak sneeuw op lag.. ja vandaar dat die andere wegen dicht waren..
nou het ging niet allemaal vlotjes om het zo maar te zeggen.. zo hebben we zo'n 13-14 uur gereden die dag en kon ik geen stuur meer vasthouden....toen we weer een beetje op het rechte pad waren.. uhh nou ja het rechte pad had ook allemaal bochten.. maar bedoel toen we weer een beetje op koers waren hebben we ergens gegeten wat heerlijk was... alleen weer een beetje veel te veel.. daarna moesten we nog een onbewoond gebied door op een berg en deed de restauranthouder net alsof we de sahara moesten oversteken.. tsja.. hebben jullie genoeg water bij je en dat soort vragen.. nou na die 11-12 uur konden die laatste twee uur er ook nog wel bij..

om een uurtje of 22.00-23.00 meende ik eindelijk leven in de brouwerij te zien.. een hotel.. maar toen we dichterbij kwamen bleek het een hoerentent te zijn.. tsja.. heb ik weer.. nou snel naar een andere tent waar alles vol bleek te zijn.. uiteindelijk kwamen we in een motelletje terecht van een of andere vreemde gast.. nou goed we hadden in ieder geval een bed en konden zo eindelijk slapen...

nou wat er de volgende dagen ging gebeuren vertel ik wel in de volgende brief... zal nu even zien of we er nog wat foto's op kunnen plaatsen en daarna weer snel verder... allemaal de groetjes en tot mails..
liefs van RADMER en HEDWICH

• 13 Maart 2008 - 07:23

Lys:

Wie fan de twa is no Chucky?

• 14 Maart 2008 - 21:49

Hetty:

rjochts is hedwich mei een chucky-masker en links ik chucky mei een hedwich-masker