Vast in Disneyattractie & het zwarte boksbalcafe - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu Vast in Disneyattractie & het zwarte boksbalcafe - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

Vast in Disneyattractie & het zwarte boksbalcafe

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

31 Maart 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag beste kleiduifenmelkers en alle andere mensen met wel of geen baan gerelateerd aan melk.

Zo vanuit een steenheet Key west in florida waar het alle dagen feest is en vooral voor de kassa van de ondernemers hier.. zal ik jullie even verslag doen over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.. eens even kijken in het grote gebeurtenissenbook afdeling afgelopen dagen.. aha daar hebben we het al we waren bij de 25e maart... om een uurtje of 09.00 wakker nadat Julia om een uurtje of 08.00 was thuisgekomen van haar werk... eerst even een beetje ontbijten en naar STEVE WILKOS.. ja de UITSMIJTER van jery springer van vroeger heeft nu zijn eigen talk(poeder)show..
nou er was een vrouw van 28 die een realtie had met een jongen van 15 jaar.. met sex en alles erop en eran.. allebeide superblij en de moeder van de 15 jarige ook.. behalve die WILKOS.. nu moest die vrouw de bak in vanwege sex met een 15 jarige en ging vervolgens de 15 jarige die nu 16 is op haar 3 kinderen passen.. nou wat een poppekast allemaal.. na dit spectakel van de dag zijn we afgetaaid naar ORLANDO.

na een dik uur tuffen kwamen we aan in WALT DISNEY.. nou dat kunnen ze beter ,, WACHT DISNEY,, noemen tsjonge wat een drukte.. wat ze eerst eens moeten doen is alles kinderen daar verbieden op dagen dat wij komen.. maar goed na lang wachten eindelijk binnen en daar eerst met een treintje het park rond.. er waren die dag zo'n 60.752,5 mensen ja die halve was iemand in een rolkar die geen handen,voeten,lichaam en weet ik wat allemaal nog meer NIET had.. uhh maar goed na het treintje was er een Disney parade.. waar al die figuren een beetje te popie jopie uithangen op straat hier effe bij staan kijken en daarna op naar de attracties een achtbaan en spookhuis en nog wat dingen.. overal een dik uur wachten dus weer lekker was dat.. daarna effe wat gegeten en toen weer verder zo hebben we nog wat attracties gedaan en belanden in de avond in SPLASCH MOUNTAIN.. ja we zouden naar de topattractie SPACE MOUNTAIN maar daar was het twee uur wachten.. nou goed wij in de splasch mountain een wildwaterbaan.. toen we halverwege waren ging het mis..

ik denk wat duurt dat hier lang allemaal en al die bakjes botsten op elkaar.. nou ergens midden in het gebouw en de attrcatie was er iets mis en vlak voordat we 15 meter naar beneden zouden flikeren ging de bende stuk.. ja het duurde en duurde en wat van die 27 MC bakkies om te lullen ROGER ROGER.. ja wat ROGER ROGER??? ROGER BROOD?? nou uiteindelijk kwamen er hulptroepen en werden we uit de bakjes geholpen en moesten via de pinda uhh NOOTUITGANG de attractie verlaten.. hier kregen we wel een FAST PASS dit is een pasje waarmee je een hele wachtrij kan voorbijschieten en dan meteen aan de beurt bent.. nou op naar SPACE MOUNTAIN.. ja wat denk je??
dat ding ook aan flarden.. wel gloeiende tsjonge jonge die gasten daar een beetje de MICKEY's en DONALDS uithangen maar die kunnen beter zorgen dat die rommel daar wat werkt.. nou uiteindelijk waren de kids verdwenen uit het park omdat het al s'avonds laat was.. ja nu was het overal rustig en konden we zo in de ene naar de andere attractie.. nog een ijsje tussendoor en zo om een uurtje of 00.30 afgetaaid.. ja terug naar daytona beach en daar meteen het bedje in..

de volgende dag de 26e om een uurtje of 11.00 wakker en even een beetje internetten,ontbijten en douchen en zo niet al te veel uitgespookt.. hedwich is nog even naar de OUTLET geweest om de hele dag te shoppen en ik heb even de foto's bijgewerkt en wat dingen opgesneupt op internet en zo ook de CRUISE die we gaan doen geregeld..
julia heeft die avond gekookt en nadat ze nog wat pretsigaretten hadden gerookt zijn we op stap gegaan.. ja naar een LADIES NIGHT waar het gratis drinken was voor vrouwen.. maar niet voor mij.. tsja meteen weer 195 USD lichter de afzetters
nou mijn ogen kregen goed de kost want de ene vrouw was nog mooier dan de ander.. zo heb ik nog wat bij julia,cheryl en hedwich omgespaand en ben daarna mijn eigen gang gegaan.. de meer drankjes er in de mik kwamen de meer ik het pad buister raakte.. zo ben ik uiteindelijk de hele kliek verloren en met een taxi naar een ander cafe gegaan.. ja hier zag het zwart van de negers en zo heb ik nog met de tante van kunte kinte en weet ik wat voor gasten gesproken.. er hong ook een boksbal die ik eerst even een flinke dreun heb gegeven.. daarna meteen een nest van die andere gasten eropaf om mij te verslaan wat ze niet lukte.. mooi nu wert ik mooi met rust gelaten door eventuele berovers en dat soort grut..

na een stuk of wat weet-ik-wat-drankjes ben ik maar eens afgetaaid en zo met een taxi naar huis beland waar hedwich,julia en cheryl zaten te wachten met angsten en beven.. ja die waren zo ongerust als een eend die zijn kuikens net in een zwerm musketratten ziet zwemmen.. nou goed later weer alle eierkoek.. of hoe zeggen ze dat?? koek en ei.. en ben ik gaan slapen..

de next morning was geen morning maar meteen een middag ja kuipers was min op de beulig en hedwich ook een beetje.. zo hebben we tot smiddags op bed gelegen en niet al te veel uitgefreten ja wat tv kijken wat eten en wat niksen en wat achter de computer zitten ouwehoeren die middag zijn hedwich en ik nog wel even een strandwandeling gaan maken en daarna even wat shopjes van binnen bekeken.. ja weer winkelen dus.. ondertussen kan ik geen winkel meer zien behalve bierwinkels dan..

toen hedwich en ik weer thuis kwamen is hedwich nog een beetje gaan slapen en ben ik naar de supermarkt gegaan en heb ingredienten gehaald om macaronie te maken.. deze zooi even in elkaar gedraaid ja meteen genoeg voor een heel weeshuis met overbeztting aan wezen.. maar goed zo hebben we met zijn allen wat aan de macaronie zitten kauwen en nog de toetjes die ik had meegenomen en zondertussen was iedereen nog zo min als touw.. ja dat gezuip ook.. nou goed na nog wat tv kijken zijn we maar op bed gegaan en zo de volgende morgen weer een beetje fitter wakker geworden de 28e na een ontbijtje zijn hedwich en ik naar het strand gegaan.. ja daar hadden we de dag ervoor al op verkenning geweest.. nou wij even twee stoelen en een paraplu gehuurd voor 20 USD per dag en daar een beetje in de zon omhangen en wat naar het vrouwlijk schoon zitten koekeloeren wat in grote getalen voorbij kwam.. ik heb nog even een mp3 speler opgehaald en een leesboek om zo de dag wat beter door te komen.. nou kuipers had goedkope battereien wat resulteerde in na elk nummer de batterein verwisselen.. zo heb ik 8 battereien opgebruikt die dag..

om een uurtje of 16-17 weer terug naar huis.. ja ik had geen zonnesmeercrememiddel gebruikt en was zo rood als een kreeft die in de rode verf heeft gelegen.. ja niet best nou goed maar hopen dat het een beetje meeviel.. ja ben nogal van de anti zonnecreme en dan krijg je dit soort gesodemieter.. maar goed eigen schuld dikke bult ( in mijn broek van al dat vrouwlijk schoon )

Hedwich en ik zijn nog even naar de supermarkt gegaan om een paar flessen drank te halen als dank voor de gastvrijheid van julia en cheryl.. en daarna weer terug naar huis om daar nog maar wat macaronie te eten wat er nog genoeg van was.. ja dat scheelde weer koken..zo heb ik die avond nog even een verhaal in elkaar gerammeld op internet en hebben de rest monopolie gespeeld.. alleen niet met kalverstaat maar namen zoals PARK AVENUE, BROADWALK, etc etc
die avond nog wat rum met cola light gedronken en ook een film gezien en zo was het ook alweer laat en zijn we allemaal het bedje in gedoken en gaan slapen..

de volgende dag met overal en nergens pijn ben ik voorzichtig gaan douchen en daarna nog maar een hap macaronie.. en de boel bij elkaar gaan zoeken ja we zouden vertrekken uit daytona en eens verder kijken zo hebben we afscheid genomen en zijn richting MIAMI getuft onderweg nog bij een supermarkt wat drinken en kauwerij opgehaald.. ja de pringelbussen doen het goed bij reisduo POSTMA-KUIPERS.. nou goed na een kilometertje of 400-500 tufeen waar we onderweg goed op de hoogte werden gehouden van HEERENVEEN-AJAX ( nog bedankt ARIE en ROELOF ) ja helaas geen overwinning maar wel spannend dat sms-voetbal.. nou goed eenmaal in miami zijn we even downtown gegaan en kwamen zo bij vreselijk dure wijken en havens langs.. ja huizen en boten niet normaal.. nog even later kwamen we door een party street heen waar we in de file raakten... hier waren veel jongelui aan het feestvieren en ook allemaal dure wagens met van die beachhunks en lekkere wijven erin.. ja we hebben ons weer de ogen uitgekeken tot we bijna omver werdden gejaagd door een ambulance die rakenlings langs ons voorbij kwam scheuren..

na Miami zijn we verder getuft naar de Keys.. ondertussen was het al weer aardig avond en waren we moe dus maar ergens stoppen bij een APPLEBEE om een lekker hapje te eten en daarna een hotel te zoeken.. 139 USD wouden ze hebben.. ja dikke PIEPPPPP.... in geen 139 jaar..
uiteindelijk na lang zoeken iets gevonden in islamarina of zo een van de KEYS en hier konden we slapen voor 75usd
na nog wat tv kijken en de boekhouding bijhouden zijn we lekker gaan slapen..

wat er de volgende dagen gebeurden schrijf ik jullie in een volgend verslag zo zijn we nog op de dansvloer beland met een maffe amerikaan die alles voor ons heb betaald en oa: wezen duiken

nou beste luisterbuismensen de groetjes en tot mails allemaal..
liefs RADMER

• 05 April 2008 - 09:11

Edwin:

Waar blijven de updates en nieuwe foto's, Hetty en Razmoez?

• 20 September 2009 - 06:35

Hubbi: