aan de drank - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van radmer kuipers - WaarBenJij.nu aan de drank - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

aan de drank

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

09 Oktober 2005 | Venezuela, Caracas

dag beste mensen,
even een kort berichtje.. zit nog steeds op isla margarita. ben ondertussen een paar keer wezen stappen en ook maar eens even bij de kapper geweest om een stuk van mijn haar af te laten knippen.. want het leek wel een broeikas met deze warmte... ondertussen zit ik me hier ook al weer de rambam te zweten. ben ondertussen ook al 3 keer wezen stappen in een locale disco met zeer veel vrouwen.. ja die zijn hier wel erg direct allemaal moet ik zeggen.. de donderdagavond ben ik met twee nederlanders op stap gegaan rob en rob.. ja lekker makkelijk.. nou wij naar die disco waar het 15.000 bolivares entree was en waar je dan onbeperkt kon drinken. alleen wel bier, fris en locale alcoholische dranken. nou eerst maar eens een cube libre maar allemachtig wat zat daar een drank ik zeg.. aangezien de rum hier goedkoper is dan cola is het beter om er maar een heel klein beetje cola in te doen. maar goed naar wat gezuip zijn we weer terug gegaan naar het hotel. ik zit trouwens in the golden paradise. wat een krakkemikkige bende is.
ik zal trouwens eerst even iets vertellen over dit land venezuela, wat 25.500.000 inwoners telt en waar een liter diesel ( niet schrikken ) 0,02 eurocent kost!!!! ja een liter benzine kost 0,04 pr liter.. het schijnt dat venezuela nogal grote aardolievelden heeft en vandaar het zichzelf gemakkelijk kan bevoorraden van olie etc. nou verder heb je hier twee populaire biersoorten dat zijn polar en bahrma of zoiets.. dit zijn 222ml flesjes en kosten ong. 30 eurocent een fles rum kost 1,80 en een fotorolletje 6 euro... nou verder heb je hier 3 soorten mensen namelijk de blankere en rijkere soort de indianen dus iets bruiner en de nog bruinere de afstammelingen van het slavengedoe zoveel jaar terug. de taal is spaans alleen wordt deze hier veel langzamer gesproken dan in spanje. nou dat was even wat inside informatie.. o'ja dat ze hier de mooste vrouwen ter wereld hebben heb ik nog niet echt kunnen ontdekken.. er zijn wel veel mooie vrouwen alleen had ik er wel meer bij voorgesteld.. ook lopen er hier stravieten rond dus uitkijken maar.
nou dat was even wat inside info.. nu weer verder.. de vrijdags ben ik even met ernie een donkere jongen uit nederland die af en toe ook op curacau woont naar porlamar geweest omdat hij daar geld moest halen. daarna nog wat gezwommen en af en toe een drankje.. ja de hele dag door kun je onbeperkt drinken dus neem ik het er lekker van. ook is er 3 keer per dag wat te eten. de s'avonds weer naar die disco gegaan met een paar andere jongens die met me meewouden. daar de hele avond weer zitten zuipen tot een uurtje of 4 daarna met taxi naar hotel want ik moest de volgende dag een jeepsafari doen.. dus de smorgens zo brak als wat aan het ontbijd waarna we daarna in de jeep het eiland zijn rondgescheurt.. ja we hebben wat afgezopen daar zeg.. we waren met 6 man in die jeep en dat was nogal een gezellig ploegje.. ja er waren meer jeeps... waaronder eentje met de stewardessen van de heenvlucht. ja die mogen er best zijn zeg.. pfff... nou goed na een dagje stevig drinken, een dode slang te hebben gevangen, een papagaai die me in mijn lip beet en nog een off road track.. ja dat ging ook weer lekker met een aanhanger voldrank erachter.. die we overigens 3 keer hebben moeten bijvullen onderweg vanwege het drinkgedrag van een jeep ( die van ons ). zijn we teruggekeert naar het hotel.. daar nog even een cocktailtje en toen eten en vervolgens naar een disco om de tweede helft van tsjechie nederland te zien.. de ruststand had iemand al verklapt dus ben ik alleen de tweede helft gaan kijken.. nou daarna nog even naar de disco en toen alleen naar huis gelopen.. vanochtend maar eens even uitgeslapen en nu hier achter het net..( internet dan ) .. nou ik stop er eerst weer mee.. jullie horen later wel meer.. gr. radmer

  • 09 Oktober 2005 - 17:09

    Bonk:

    gaat goed hier weinig nieuws

  • 09 Oktober 2005 - 17:29

    Zus:

    Hoi Radmer, nou ik hoor het wel je vermaakt je wel! Hier is het momenteel rustig. Wel nog steeds redelijk mooi weer. Dit systeem met die site is superhandig. Als je straks een beetje een reisschema hebt kun je die er misschien ook wel op zetten. We kijken ook uit naar de eerste foto's. Heb je trouwens een digitale camera bij je? Anders is het nog geen doen. Nou groetjes van ons allen en genier ervan. xxx J,V,M en I

  • 09 Oktober 2005 - 21:15

    Noel:

    mooi verhaal. ben zeer benieuwd naar het vervolg.

  • 10 Oktober 2005 - 06:02

    Lucas:

    heb je mijn mail gahad met adres in venezuela

  • 10 Oktober 2005 - 07:19

    Marcus:

    Beste Radmer, klinkt gezellig, ik ben benieuwd naar je verdere reisverhaal. Heb je al een route in gedachten of wordt die op basis van toeval en willekeur bepaald? Veel plezier en tot horens.

  • 10 Oktober 2005 - 11:28

    Hedwich:

    Verslapen haha ik was er al bang voor...zozo de tough guys een dode slang gevangen...De benzine 0,04 eurocent?!? Ik stuur wel wat lege jerrycannetjes op richting Golden Paradise...die naam is trouwens flink misleidend. Groetjes van fam Postma

  • 10 Oktober 2005 - 16:08

    Clara:

    He Radmer.
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt.Doe de groeten aan de indianen,slangen en de mooie vrouwen.

  • 11 Oktober 2005 - 22:38

    Marten:

    Ha die reisrot. Nou zo te lezen heb je het wel goed naar je zin. Venezuela zal wel weer een compleet nieuwe ervaring zijn. Zo te lezen had jij een behoorlijke veerboot. Ik heb daar een paar uur met het zweet (ik was bang dat het mijn laatste was!) in mijn handen gezeten. Goede reis verder en wees voorzichtig. ga je ook naar Rio?

  • 12 Oktober 2005 - 17:48

    Rasmoes:

    uhh ga ook naar rio ja..
    weet de preciese route nog niet vandaar. gr. ras

  • 15 Oktober 2005 - 08:39

    Inktvis:

    alles oke hier met mij ook alles oke als ik het zo hoor kom jij om van de boost . hahahhaha. gr inktvis(roelof)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 311759

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: