drank,vrouwen en nu bezuinigen - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu drank,vrouwen en nu bezuinigen - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van radmer kuipers - WaarBenJij.nu

drank,vrouwen en nu bezuinigen

Door: rasmoes

Blijf op de hoogte en volg radmer

29 November 2005 | Brazilië, Fortaleza

dag beste fietsventielfdopjesfabrieks-directeuren en
niet-fietsventieldopjesfabrieks-directeuren,
Zo na een paae dagen anti internet ben ik nu weer terug op het net om jullie even snel up to daten van de laatste verhalen.. ja snel?? ja snel want zit na calculatie van mijn nuitgaven nu in een periode van bezuinigen dus niet teveel internet,eten,stappen etc. etc. eerst effe weer een beetje up to date met mijn budget komen en dan maar weer eens verder feesten en eten.. maar goed zal eerst even de boel gaan updaten.. ja was gebleven op woensdagavond.. na het internetten ben ik eens even rond gaan kijken hier en daar in de stad en zag dat er nogal wat te beleven was.. ja zo ben ik even later door een paar leuke dames omgepraat om bij hun restaurant wat te gaan eten... tsja dat maar gedaan en een heerlijke filet mignon ofzo naar binnen gemikt.. ja erg lekker moet ik zeggen.. nog effe een caipharinha erbij en een paar andere vage drankjes en toen zo tegen een uurtje of 23:00 maar eens even het nachtleven van fortaleza gaan ontdekken.. ja eerst naar de bikinibar waar een partij dames in je raad het al... bikini op de bar stonden te dansen.. nou ik daar een of ander drankje naar binnen gedonderd en meteen 8 euro kunnen afrekene... ja dat was dus een drankje en dan weer pleite.. nou goed na nog een paar van zulketenten kwam ik bij zipi´s bar terecht en hier bestelde ik een biertje.. ja meteen weer 4 euro lichter..pfff.. tsja toen maar overgegaan op de smirnoff ice..nou na de nodige drankjes begon mijn portemonee aardig leeg te raken en mijn buikje aardig vol van al die drank.. ondertussen stikte het er van de vrouwen en wat voor vrouwen... pfff.. ja de een nog mooier dan de ander.. nou zo kreeg ik van een dame een tequila aangeboden en zo ook weer een terug gegeven.. even later een roos van die dame... nou ja zo ging dat maar door en uiteindelijk was kuipers zo dronken als alle apen van de apenheul bij elkaar.. ja niet al te best dus.. nou uiteindelijk nog een of andere chica mee..ja die kon natuurlijk geen woord engels maar goed met wat gebarentaal kom je een heel eind.. en zo belanden we effe later op mijn hotelkamer.. ja in het kader van onderzoek naar buitenlandse paringsdriften hebben we even een onderzoek gepleegd en de volgende morgen is ze weer afgetaaid.. ja ik was zo brak als drie anderen die brak waren en heb de donderdags niet al te veel meer uitgespookt.. ja wat ge-internet en hier en daar even wat bikken en een drankje naar binnen mikken.. zo werdt het al maar later en later en ben ik eens even op de boelevard gaan kijken... ja hier was een of ander festival aan de gang met allemaal indianen uit het b-mazonegebied... uhh a-mazonegebied. ja die liepen daar in allerlei vreemde natuurkleding zoals tapijten van neergeschoten kanarie-veren etc. maar goed ik weer verder en zo uiteindelijk in een of andere vreetschuur beland om hier een pizza naar binnen te mikken.. nou vervolgens maar weer eens een kijkje nemen in zipi´s bar.. nu eerst maar eens beginnen met een paar cola-lightjes en daarna aan de drank. nou ondertussen stikte het al weer van de vrouwen en zo kreeg ik bij accident oogcontact met wel een heel mooi grietje.. nou van het een komt het ander dus even wat drinken samen met wat gebarentaal etc. nou goed na het nodige dansen en doen kwam weer van het een het ander en zo is er die nacht weer het een en ander gebeurd.. ja goed hoef natuurlijk jullie niet wijs te maken dat ik haar mee heb genomen om mijn collectie sigarenbandjes te laten zien... dus verder geen commentaar hierover.. nou vervolgens de volgende dag was het vrijdag.. ja dat is meestal zo na een donderdag geloof ik ja was ondertussen weer niet al te fit en na het dagelijkse ontbijtje.. ja dat zit bij de kamerhuur in.. wat er niet in zat is als ik een bezoeker mee nam.. uhmm.. ja alsof ik al niet genoeg kosten had gemaakt kon dat er ook nog wel bij.. maar goed vooruit met de geitr en maar betaald... nou zo ben ik na het ontbijd eens even op de mercado central gaan kijken.. ja op een moter erheen wel achterop.. 8 erop.. dacht dat er maar twee op konden..ja bedoel op het achterste gedeelte van de moter.. maar goed bij de mercado aangekomen even het nodige rondkijken en hier en daar even een snabbeltje van de locale lekkernijen ja de indianen uit het amazonegebied waar overigens net weer een zeer gevaarlijke dodelijke plant is ontdekt.. ja als je hier te lang onder staat kun je morsdood gaan... namelijk een waterlelie.. hahaha.. maar goed op de mercado waren dus ook allemaal amazone indianen en die waren rood gekleurd.. en een of andere klote indiaan die knalde tegen mij aan omdat ie een veer voor zijn ogen had en zo was mijn hele shirtje rood van de verf.. de eikel... afschieten die indianen.. tsja.. maar goed na een dagje shoppen zonder al te veel te hebben gekocht ben ik eerst maar eens even gaan pinnen ja t´geld was weer eens op dus moest er weer nieuwe komen... nou die klote bank wou maar 600 van die dingen geven dus even later nog een keer 600 uit een andere.. nu kan ik ook meteen zien welke het goedkoopst is .. nou na wat te hebben gegeten ben ik een kroegje gaan opzoeken en hier weer het nodige naar binnen gekegeld.. ja zo de volgende dag was het zaterdag en ben ik na te hebben uitgeslapen weer naar het onbijtbuffetje gegaan en vervolgens een wandelingetje door de stad en daarna naar het amazone festival gegaan.. ja hier werdt alles in het portugees vertelden verstond ik er geen reet van ja.. zo even later kwamen er allemaal groepen indianen het veld op bijna naakt met allemaal vreemde veren op hun hoofd en weer andere groepen waren al een beetje beschaafder en droegen korte broeken van nike. nou zo kwamen er een stuk of 20 verschillende stammen...tsja bijna een heel bos.. nou ze zongen ook nog een of ander vreemd taaltje waar ik al helemaal geen zak van verstond.. ja na een paar uurtjes had ik het wel gezien en ben ik verder gegaan naar een of ander groot concert wat er aan de gang was op het strand.. ja alleen alles weer in het portugees gezongen maar wel kon ik er op uit maken dat er allemaal kerstliedjes werden gezongen. nou hier even een tijdje bij staan te kijken en daarna eens verder gaan kijken en hier en daar wat eten en drinken... ja zo ging de zaterdag ook weer voorbij met wat drank etc. en kwamen we op zondag terecht.. nou na het een en ander te hebben berekend kwam ik tot de conclusie dat het zo niet verder kon dus moest ik een andere aanpak maken.. zo wordt decembermaand ipv feestmaand bij deze kuipers bezuinigmaand.. ja meteen maar begonnen door alleen te ontbijten en verder geen eterij .. wel had ik nog een koelkast vol drank en hier kon ik zo nu en dan nog wel aan nippen tot ie leeg is woensdag als ik fortaleza verlaat en op weg ga naar arrail daruna.. nou zo ben ik maar eens even wat gaan wandelen en weet ik waar wel niet terecht gekomen in fortaleza.. op een gegeven moment zat ik zelfs in het havengebied... nou ondertussen kreeg ik ook flink dorst dus ben ik maar eens terug gegaan wat nog eens 2 uur lopen was... ja meteen even wat gedronken .. zo werdt de koeling ook weer wat leger.. nou na geen dinee en niet op stap en geen vrouwen ben ik maar wat tv gaan kijken... je raad het al alles in het portugees.. nou vroeg op bed om zo vanmorgen als een gek op het onbijt af te gaan.. ja had honger als drie anderen die honger hadden dus het dagelijkse ontbijtje bestaande uit: 1 broodje ham/kaas, koffie met melk, 1 glas vruchtensap een 16 deel van een meloen en een 16e deel van een papaya.. nou dat naar binnen gekegeld en toen op naar het strand om eens even wat bij te kleuren.. nou dat is aardig gelukt moet ik zeggen.. allemachies ben aardig verkleurd.. nou weer terug naar het hotel om daar de koeling even wat lichter te maken van drinken en vervolgens na weer geen dinee nog wat tv kijken om daarna nu even snel de results van heerenveen te bekijken en deze update te schrijven en alser nog wat van mijn 1 uurtje overblijft even de mail checken.. nou zou zeggen de groeten allemaal en tot over een week ofzo als ik weer eens 1 uurtje ga internetten... groeten van rasmoes

  • 29 November 2005 - 00:16

    Thaeke:

    Nog bedankt foar de krystkaart...

  • 29 November 2005 - 07:59

    Ti:

    Hee Radmer,ook namens ons bedankt voor je kerstkaart!!!

  • 29 November 2005 - 09:50

    Manon:

    hey schatje, bedankt voor je kaartjes! lief hoor, ik zie dat je je goed vermaakt! zal aan je denken, feest ze! dikke kuzzzzzzz van mij

  • 29 November 2005 - 16:25

    Clara:

    He Radmer.
    Zo te zien uit je verhaal heb je het aardig naar je zin. Bedankt voor je kerstkaart.Nog maar lekker chillen.

  • 29 November 2005 - 22:59

    Bonk En Mup:

    Wij zijn inmiddels in Brzail gearriveerd en vernemen gaarne wanneer we je kunnen verwachten in Arraial. Sponsoring mbt tot je wat krappe budget is volgens ons al verzorgd vanuit Sint Niek, want nestor Kuipers sr. heeft ons een pakketje meegegeven en dat bevat geen italiaanse lires !!
    we horen van je.

    Nb Fortis Bank is ook bereid om iets te doen aan moeilijke projecten. Kleine muppie van de Friesland Bank is er ook nog...

    geniet van de vrouwtjes aldaar, ik denk dat dat hier wat minder bedeeld is.

  • 30 November 2005 - 14:35

    Marcus:

    Radmer bedankt voor de met voorsprong eerste kerstkaart van het jaar. Aan de foto's te zien is het leven goed in Brasil. Ze zag er trouwens tevreden uit. Geniet er van.

  • 30 November 2005 - 14:37

    Marcus:

    Doe de groeten aan Jan en Mirella. Hier voelt het ook als vakantie (twee weken zonder Jan).

  • 01 December 2005 - 17:33

    Janneske:

    Hi Ramoes
    Je verhalen klinken super, vast beter dan indeed pretend-hippie land Pushkar zoals je terecht opmerkte (hoewel al die camels zich daar niks van aan trokken ;-) ). Ondertussen ben ik helaas weer aan het werk in het f$%$ing koude Nld. Geniet van al het schone daar!

  • 01 December 2005 - 22:39

    Bonkie/muppie:

    Rasmoes waarschijnlijk onderweg

    Marcus prettige vakantie !!

  • 04 December 2005 - 20:30

    Clara Agricola:

    hoi radmer! i wil jou weer even een berichtje sturen,want ik ben nu bij gerard en romana. gisteren was gerard jarig en moet het nog wel even gevierd worden.hun hebben de kerstkaart ook al gekregen.erg leuk van je!we zien wel,dat je je daar wel vermaakt.het kan nu nog rabmer.je ziet heel wat van de wereld.jouw verhaaltje op de kerstkaart die je me gestuurd hebt,vond ik prachtig,en daar put ik ook kracht uit.stuur nog maar eens een kaartje en als ik weer ergens bij de kinderen ben en heb even tijd,dan mail ik wel weer een keertje.tot een andere keer radmer!!!houdje taai!!vele groetjes claartje!!en een dikke kus! nou hoiiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

radmer

Radmer C.P. Kuipers Dotterhof 13 8446BJ Heerenveen HOLLAND ( E.U.) tel.nr. 0031 (0)618050070 rasmoes@hotmail.com rasmoes@gmail.com www.rasmoes.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 311316

Voorgaande reizen:

17 Januari 1977 - 18 Oktober 2011

losse reisjes/tripjes Europa+Egypte

17 Oktober 2007 - 18 April 2008

Zuid-, Centraal en Noord Amerika en Carribean

04 Oktober 2005 - 12 April 2006

Zuid-Amerika Reis 1

01 December 2003 - 09 April 2004

Azie reis 2

16 November 1999 - 28 Augustus 2000

Afrika en Azie reis

Landen bezocht: